Gå til innhold

Anlegg i Bil.. ang. basskasse og størrelse..

Anbefalte innlegg

Driver å fikser litt anlegg i bilen min, og har noen små spørsmål når det kommer til basskassa..

Har en 12" infinity og en kasse på ca, 60langx30bredx36høy

og en 12" kenwood liggende baki, skal lage ny kasse..

har også en råtten jensen forsterker på 100x2... funker helt greit, poenget var å ikke bruke noe penger på opplegget, siden jeg hadde greiene tilggjengelig og fikk infinity 12" , den andre og jensen, fikk jeg av brodern.. har seff bakhøytallere på vanlig 6x9" kenwood det også vel, sammen med en kenwood spiller...

Går det ann å lage enda et høl i den kassa så jeg kan bruke begge 12", sånn at kenwood 12" står inn mot sete ryggen, siden den andre står rett opp, bare foreløpig selvsagt, til jeg får laget meg en ny kasse, eller blir det veldig råttent..??

Hvor mye har størrelsen på kassen å si... er det et visst antall "liter" som skal være beregnet på om du har 10" 12" osv..??

Den nye kassa har jeg tenkt å tillpasse baki der, så jeg slepper å ha en firkanta liten klupm liggene midt i, og ta stor plass.. Gjør det noe om jeg lager den mer rektangulær?? tenkte noe som 94langx36høyx35bred

slik at det passer perfekt, og jeg nesten kan nå reservehjulet :)

og, hvor mye har det å si om jeg bruker 22mm spon plater som vel er anbefalt, enn 15mm finér plater (er det tykkeste vi har på jobben), må vel få kjøpt meg 22mm spon plate...

Mvh Torgeir

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...