Gå til innhold

Problemer med Java

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nylig fått problemer med Java.

Jeg har installert både IE og Chrome på pcen, og når jeg prøver å logge inn på nettbanken, går det ikke.

Jeg har installert den nyeste versjonen av java, og når jeg prøver og sjekke om jeg har den nyeste versjonen av java går ikke det heller. Det bare kommer en grå kvadrat.

Er det noen her som har noe anelse om hvordan jeg kan få fikset det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for respons!

Jeg prøvde det. Jeg slettet alt det gamle, og installerte java på nytt gjennom programmet. Da jeg sjekket om jeg hadde den nyeste versjonen av java dukket det opp at jeg måtte oppdatere til den nyeste, jeg gjorde det og da jeg skulle sjekke igjen så kom det opp at java ikke klarte og se om jeg har den nyeste osv.

Kan fortsatt ikke logge inn på nettbanken heller.

Lenke til kommentar

Det eneste jeg kommer på da er å av installere Java fra kontrollpanel, deretter gå til C:\Program Files\Java å slette filene der om det er noe.

Etter at du har av installert Java og slettet filene re start PC'en. Prøv deretter å last ned "Offline" versjonen av Java å installer den. Du kan og gå til Innstillinger -> Personvern -> Innstillinger for innhold i Chrome å sjekke at du tillater at Java Script får kjøre.

Er du sikker på at du gir Java tilgang når du trykker inn på Nettbanken? Normalt så må du godta at Java får kjøre. Dette kommer vanligvis opp etter noen sekunder men kan og ta litt tid.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har hatt problemer med java lenge, så jeg var nødt og bruke FireFox for å bruke " buypass " til forskjellige ting.

etter den siste Windows update denne måned virket java igjen i IE 64bit.

har du oppdatert Windows i de siste?

lykke til

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...