Kalkunkrøll Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hehe en FWB jeg hadde og som ditcha meg for en annen dumpet innom i går kveld. Tydlig at hun var ganske ensom egentlig siden hun kom innom meg, men lot ikke sjansen gå fra meg og fikk meg heldigvis noe. Uansett da så sjekka jeg FB'n hennes og hun står fortsatt oppført som "i et forhold" med han ridderen som saboterte min ordning med henne, og jeg sjekka mobilen hennes i samme slengen der hun hadde fått flere meldinger fra han om at han gleder seg til å komme hjem å se henne (?) med oppfølgingsmeldinger om hvorfor hun ikke svarer og noen ubesvarte anrop. Så slår meg jo at frøkena ikke har helt rent mel i posen og hun var meget kvikk med å dra i dag også der det var tydlig at hun skjemtes og angret. Må ærlig innrømme at det frister å få sagt i fra til han ridderen om hva dama hans holdt på meg i går kveld, ikke for å være en good guy, men for å ta igjen, men vet ikke om det egentlig er bedre å bare la han etablere seg med den illojale tøtta og ta konsekvensene av det senere? 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2013 Arnoldpressa du dama hans? 33 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mynotir Skrevet 5. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Må ærlig innrømme at det frister å få sagt i fra til han ridderen om hva dama hans holdt på meg i går kveld, ikke for å være en good guy, men for å ta igjen, men vet ikke om det egentlig er bedre å bare la han etablere seg med den illojale tøtta og ta konsekvensene av det senere? Smålig og passivt aggressivt. Gro baller og beveg deg videre, sånn som voksne menn gjør. Endret 5. juli 2013 av Mynotir 22 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Som Lovegame sier foreslår jeg du arnoldpresser a til a sprekker juice over trynet ditt... 6 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ikke begynn med det arnoldpress-pisset igjen nå. Det er nok nå. Jeg ville ha sagt ifra, ikke for å være douche, men for å gjøre fyren obs på hvilken tøs han er i lag med. Hva han velger å gjøre med det (trolig bare fornekte det) er opp til han. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg dysfunctional Skrevet 5. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2013 Kalkunkrøll, er denne forumkategorien din egne lille dagbok? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 5. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2013 Har du virkelig ikke gjort nok skade fra før, TS? Back off og la deres liv være deres i fred! 15 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Lyser usikkerhet og bitterhet av hele innlegget. Tenk heller på hva slags damer du tiltrekker deg, og hvordan du kan unngå det i fremtiden. 5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har du virkelig ikke gjort nok skade fra før, TS? Back off og la deres liv være deres i fred! Back off? Er vel hun som har inkludert TS.. Anonym poster: f364fdd07dc7b45880927537d941566d Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Of all the things that didn't happen, this didn't happen the most. 6 Lenke til kommentar
Kalkunkrøll Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Har du virkelig ikke gjort nok skade fra før, TS? Back off og la deres liv være deres i fred! Hva i all verden har jeg gjort for skade? Jeg er møkklei av sleipe folk som smisker seg forbi andre for sex. Arnoldpressa du dama hans? You mad you can't do that? vær i det minste litt orginal da Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg syns du skal si fra. Han fyren gjør sikkert alt for henne og dette er takken. En slik slut fortjener at sannheten kommer frem 4 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg syns du skal si fra. Han fyren gjør sikkert alt for henne og dette er takken. En slik slut fortjener at sannheten kommer frem Nesj, ikke uvanlig at sånne usikre jenter som TS har vært borti takler enkelte situasjoner med å bare dra til den nærmeste habile kuken å varme sengen i området, trenger ikke bety en dritt for forholdet hennes med typen. Tenk heller på hva slags damer du tiltrekker deg, og hvordan du kan unngå det i fremtiden. Amen Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Så, du greide ikke å overbevise dama at du var mer verdt enn han andre karen? Du er litt β du og. 4 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Enda en klovne-tråd fra sjefsklovnen. Lykke til, og gratulerer. 4 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Now you're a man https://www.google.no/url?sa=t&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCsQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DoECIKVaz5rc&ei=kQTXUeyDEOj44QTnwoCAAQ&usg=AFQjCNGp214AFgw90jxVLveh2Uex1iNjVQ&sig2=2tz2inG2LrbuTImYE7ctTA&bvm=bv.48705608,d.bGE Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Haters gonna hate. 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Uansett da så sjekka jeg FB'n hennes og hun står fortsatt oppført som "i et forhold" med han ridderen som saboterte min ordning med henne, og jeg sjekka mobilen hennes i samme slengen der hun hadde fått flere meldinger fra han om at han gleder seg til å komme hjem å se henne (?) med oppfølgingsmeldinger om hvorfor hun ikke svarer og noen ubesvarte anrop. DIGGER STILEN 1 Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 DIGGER STILEN JEG OG! FILTHY STALKER > WHITE KNIGHT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå