Patrick123 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hei. Har skaffet meg en ny laptop og har en del filer på min forrige som jeg gjerne vil flytte over (bilder, musikk, osv.). Kan man bruke en USB-ledning eller noe sånt? Jeg har kun sett USB-ledninger med en "vanlig" og liten ende. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvis begge står i samme nettverk, ville jeg delt ut filene og overført over nettverket. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Du må nok bruke en ekstern harddisk eller minnepenn, eventuelt gjøre som nevnt over her. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Du kan bruke USB med en sånn en: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=766682 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Okei, de to laptopene kjører Vista og W8 og jeg skal overføre fra Vista til W8. Jeg prøvde å overføre over nettverket, men de fant ikke hverandre. Fildeling var på, men jeg kunne ikke legge noe inn i mappen for å dele, og som sagt så fant jeg ikke den andre laptopen heller selv om de er på samme nettverk. Er det noen problemer med overføring fra Viasta til W8? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, men de må 'være på samme nettverk', dvs. ha IP-adresser i samme sub-nett. Fildeling må være slått på på begge maskiner, osv. Det finnes 'guider' på nettet som allerede forklarer alle steg man må ta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå