kentroan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hei, Har kjøpt The Sims 3 for en stund siden og kjøpte nå nylig Dyreliv for å få med en del mer. Problemet jeg har er at når jeg skal installere Dyreliv blir jeg bedt om å avinstallere Dyreliv pakken. Ekstrapakken Overnaturlige har jeg installert og den fungerer fint, det er bare Dyreriv som skaper problemer. Hva skal jeg gjøre? Er det noe galt som har skjedd når jeg har installert The Sims 3 så i må avinstallere det? P.S. Spiller blir installert på en PC og ikke MAC (hvis det er rellevant). Tusen takk for all hjel jeg kan få! Endret 5. juli 2013 av kentroan Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg aner ikke hvorfor du blir bedt om å avinstallere 'Dyreliv', men for å avinstallere: Gå til "Startmeny" → Velg "Kontrollpanel" → Klikk på "Legg til/fjerne programmer". Merk: Dersom du bruker Windows Vista eller Windows 7/8 – Velg "Kontrollpanel" → klikk på "Avinstaller et program". Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Fordi det allerede er installert? Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 9. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg vet hvordan jeg avinstallerer programmet. Problemet er at jeg blir bedt om å gjøre det, så jeg ikke kan spille Sims med Dyreliv. Hva kan jeg gjøre for å spille The Sims 3 med Dyreliv når jeg alltid blir bedt om å avinstallere Dyreliv? Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Høres veldig merkelig ut. Jeg har så og si alle sims pakkene og har aldri kommet ut for det Mitt forslag er derfor og avinstallere, og så installere de på nytt og se om ikke det hjelper. Er en tung versjon av løsning kanskje, men ofte funker det bra Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Høres veldig merkelig ut. Jeg har så og si alle sims pakkene og har aldri kommet ut for det Mitt forslag er derfor og avinstallere, og så installere de på nytt og se om ikke det hjelper. Er en tung versjon av løsning kanskje, men ofte funker det bra Har prøvd det tre ganger, men det fungerer ikke Endret 13. juli 2013 av kentroan Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Har du prøvd å installere Sims 3 først, så Dyreliv så Overnaturlig? Tror det kanskje kan ha noe med rekkefølgen du installerer. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 13. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) Hmm, skal prøve det. Takk for tipset Prøvde det akkurat, men det fungerte ikke Kan det være noe galt med Dyreliv cden som jeg har? :S Endret 13. juli 2013 av kentroan Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kanskje. Har du kjørt CCleaner eller noe lignende etter avinstallasjon? Kan henge igjen noen registernøkler fra spillet. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Dyreliv? Er det noen tilleggspakke til sims som heter Dyreliv? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3:_Pets Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Den heter ikke dyreliv på norsk såvidt jeg vet, fikk meg bare til å lure på om han har kjøpt noe hjemmesnekret i en bakgate som ikke funker i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Sims 2 Dyreliv, men Sims 3 Kjæledyr. Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 14. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2013 Oi, beklager. Blandet navnene på spillene mine. Det er Kjæledyr som jeg ikke får installert på Sims 3. Beklager igjen. Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Installerer du det med Origin? Jeg pleier gjøre det på den, og da spiller det ingen rolle hvilken rekkefølge jeg tar det i.- Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Jeg fikk vite at lillebror min hadde slettet alle mappene til spillet i stedet for å avinstallere det. Jeg lastet derfor ned Revo Uninstaller og fjernet alle de andre mappene som var igjen. Jeg fikk lastet inn spillet etter det og det fungerer. Beklager for at mye viktig informasjon ikke var med, men fikk ikke vite om det før i dag Takk igjen til alle som har tatt seg tid til å hjelpe meg Endret 16. juli 2013 av kentroan 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Godt det ble løst da til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå