Lasseyboy Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Som trådtittelen sier selv lurte jeg på om noen kunne fortelle meg hvorfor disse rambrikkene eventuelt IKKE skulle fungere til vanlige laptops? (F.eks. en Asus ux32vd zenbook) siden det står "til Mac". Etter en god del "google'ing" er jeg ennå ikke overbevist at disse brikkene kún skulle passe til Apple sine laptops.. link til minnebrikkene: http://www.netonnet....ac/179811.7062/ Endret 5. juli 2013 av Lasseyboy Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Så lenge de tekniske spesifikasjonene og formfaktoren er lik, passer de helt fint. Nettbutikker skriver gjerne Mac på produktet for at det skal være lettere å finne de som Apple ofte bruker. Jeg bruker forøvrig de originale minnebrikkene fra en iMac i en relativt ny Acer laptop Lenke til kommentar
Lasseyboy Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Ja jeg tenkte noe av det samme. De har jo samme frekvens(1600mhz), timings(cl11), passform(204pins, og spenning på 1.35/1.50v. hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå