Niklasp Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Konseptbildet som får deg til å sikle.Slik ser en Mac Pro i glass ut Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvis det ikke er noe som gløder inni der så kan de bare glemme det Endret 5. juli 2013 av G 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kommer vell til å koste et helt oljefond. 7 Lenke til kommentar
adonay Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ikke noe for meg vertfall.. Synes ikke det ser verken praktisk eller fint ut 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Simen1 Skrevet 5. juli 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juli 2013 Spennende designvri selv om jeg er noe skeptisk til hvor praktisk det kan være både på innsiden og plasseringsmessig. Men den selger sikkert i (søppel)bøtter og spann uansett eksteriør, bare den har menighetens logo. 13 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 You can polish a turd, but it's still a turd. 4 Lenke til kommentar
macfhearguis Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 braking news from apple "vi hørte det at dere liker og knuse skjermen, vell.... nå kan du knuse helle maskinen også." Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Går det ann å bruke den som en søppelbøtte? Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste. Har du lukta på en svett nerd? Litt rar fetish synes jeg 4 Lenke til kommentar
MatsTF Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere på denne artikkelen, men jeg får vel stille som motvekt til alle disse andre før meg og si at jeg syntes den ser OK ut. Ingenting er kjipere enn de vanlige firkantede kabinettene man vanligvis ser. Og nei, pleksiglass og vannkjøling med farger ser ikke kult ut, det lukter bare svett nerd. Kudos til Apple for å lage noe litt annerledes i det minste. Vannkjøling ser awsome ut og den tingen e noe alle hadde prøvd å åpne for å kaste søppel oppi. Men vannkjøling lukter ikkje svett nerd, en svett nerd lukter svett nerd 1 Lenke til kommentar
filllip Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Se for dere når første uvitende "kompis" kaster løssnusen sin nedi toppen der vifta er.... 1 Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 You can polish a turd, but it's still a turd. Skulle gjerne likt å ha en Intel-basert arbeidsstasjon med de specsa der jeg... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nydelig med slående likhet til denne godsaken. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Skulle gjerne likt å ha en Intel-basert arbeidsstasjon med de specsa der jeg... Spesifikasjonene er ikke noe problem å matche. Det eneste Apple har gjort er å ta seg den friheten å bryte med den klassiske formfaktoren for arbeidsstasjoner.Det vil blant annet kreve at du har større infrastruktur/støtteapparat rundt. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Mange vil nok klare seg fint med selve enheten. "Det eneste Apple har gjort", vel det er nok ikke bare, bare det de har gjort. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Måten Intel integrerer mye energieffktiv ytelse og interface-muligheter på veldig liten plass åpner for at Apple kan bestemme seg for en formfaktor og stappe masse greier inn i den. Når man i tillegg kan kaste all bransjekompatibilitet på båten blir det i tillegg enda enklere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Liker mac mini, iMac og nå også Mac pro... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå