Rob93 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Halvt år siden kjøpte jeg en Toshiba Satellite P850 er det vell den heter. Etter en stund med gaming blir pc'en ganske varm, dette er vell egentlig ungåelig så det er ikke det som er et problem, hvis noen har en guide på hvordan man støvsuger eller renser en slik pc skrik ut:) Problemet et at kjæresten mistet dataen i gulvet en dag og på Høyre side er det en liste av plastik som også er en del av viften. uansett slik den er nå er noen av plastikk hullene knekt bort, altså de listene som lager hullene der luften kommer ut. Lenger opp med hengselene er en bit knekt av pga et slag som jeg ikke er sikker på. Uansett slik det ser ut nå er det akkurat som en liste på høyre siden og lurer på om det faktisk går ant å få tak i kun en slik en å bytte. Blir jo mest for utseende og vil selvfølgelig ha det i orden hvis jeg skal selge pc'en en gang. Google pc'en så får dere se bilde. Det er altså den gråe listen på høyre side som er ødelagt og hvor eventuelt skulle jeg få tak i en slik en?? Takk for svar. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kanskje den sitter på en av disse delene? http://www.ebay.com/itm/Toshiba-P850-30v-Palmrest-touchpad-immaculate-/111010893804?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item19d8c3cfec http://www.ebay.com/itm/Toshiba-P850-30v-Base-Plastics-screws-immaculate-/111010823748?pt=UK_Computing_Other_Computing_Networking&hash=item19d8c2be44 Samme selger, han kan sikkert svare om du spør. Han har flere andre deler til maskinen listet også. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ang. rens kan du åpne den hvis du føler deg kapabel nok, ellers kan du bruke trykkluft på boks (husk å holde fast viften med en kniv eller noe) og så støvsuge. Så kan man også få kjøpt kjøleplater som man har under pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå