MohWarfighter Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hei! Jeg skal til polen om en uke og skal ha med noe jeg skal spille, se film, internett, ta bilder og høre musikk på flyplassen. Jeg skal også selvfølgelig ha den etter ferien også. Hva er best av dem da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Mye bedre kamera på smartphone enn tablet, + at du ikke ser ut som en idiot når du tar bilder TIl å høre musikk ville jeg også brukt en smartphone, mindre og kan has i lommen istedet for å børe på den. TIl å se film, spille og surfe net er kanskje tab et bedre valg. FInnes jo mellomting også? Note 2 er jo stor som telefon og liten som tab, eller nexus 7 feks.? HAr du en god mobil fra før kan du kjøpe tab, om ikke ville jeg kjøpt en god mobil, det minsker behovet for tab. (føler jeg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Dersom du ikke skal bruke den til å ringe med, dekker kanskje en iPod Touch dine behov? Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 http://www.dustinhome.no/product/5010743618/asus-padfone-infinity-2-in-1-bundle-64gb/ Hvis du har råd, Genialt konsept. Har den selv og er utrolig fornøyd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå