Gå til innhold

Bestilt RC bil fra Ebay.

Anbefalte innlegg

Hei. Saken er den at jeg bestilte en RC bil fra Ebay den 6/6. Den ble deretter sendt et par dager etter det. Selgeren holder til i Lithauen og jeg har enda ikke fått den. Han sendte verden over gratis og prisen på RC bilen var 99$/575kr.

Det sto at det kunne ta 25-40 dager, men da tenkte jeg på hvis man skulle sende til Asia. Ikke til Norge.

Skal jeg bare vente til det har gått 40 dager og vente å se om jeg har fått bilen eller burde jeg snart gjøre krav på pengene tilbake. Det er mange andre som også har bestilt og han er ikke bruker lenger, men du kan jo sende melding til selgeren uansett og nå sitter jeg her og venter på svar. Han sa tidligere at det kunne ta opptil 40 dager i Europa også. Det er jo en ganske stor gjenstand da og veier jo endel. Scale: 1:10

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det går for lang tid etter transaksjonen kan du ikke tilbakekreve pengene via paypal lenger. Jeg tror (men er ikke sikker!) at denne grensen ligger et sted rundt 40 dager. Sjekk det ut og krev pengene tilbake via paypal med en gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...