Tor r Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fra liv til nytt liv. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nydelig bilde synes jeg, fine farger og god skarphet Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 fint bilde med en treffende tittel. Alltid vakkert å se hvordan naturen forsetter sitt liv Lenke til kommentar
wasco Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Skarpt og fint og flotte farger. Men jeg vil nok mene at kompet ville fått litt mer dynamikk med et kutt til venstre. Da ville hovedellementet i motivet blitt mindre sentrert Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Dobbel bunn, bokstavelig talt! Likte dette! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Flott observasjon..litt enig med wasco angående komposisjonen, men meget bra uansett Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Nydelig bilde synes jeg, fine farger og god skarphet Takk for fin tilbakemelding. fint bilde med en treffende tittel. Alltid vakkert å se hvordan naturen forsetter sitt liv Kjekt du likte bilde,falt litt for det selv og. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Skarpt og fint og flotte farger. Men jeg vil nok mene at kompet ville fått litt mer dynamikk med et kutt til venstre. Da ville hovedellementet i motivet blitt mindre sentrert Takk for tilbakemelding ang sentrering er jeg enig.men når jg skulle komponere bildet i kamera,fant jeg ingen andre gode komposisjoner Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Dobbel bunn, bokstavelig talt! Likte dette! Takk!! :) Flott observasjon..litt enig med wasco angående komposisjonen, men meget bra uansett Takk for tilbakemelding Terje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg