Freke88 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har formatert maskinen 2 ganger nå men denne hjemmesiden følger meg overalt og jeg finner heller ikke noe galt på pcen. kan noen se på loggene og komme med tips hva jeg kan gjøre? mbam-log-2013-07-02 (22-04-24).txt B.ComboFix.txt Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Bruker du Google Chrome og har lagt til et tillegg til brukeren du eventuelt logger deg på eller er det uavhengig av hvilken nettleser du bruker? Endret 5. juli 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Beklager for sent svar, det har vært en travel dag. I begynnelsen var det overalt etter reinstallasjonen virker det som den følger Google kontoen min i Chrome. Lenke til kommentar
C.. Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hm, tror jeg hadde akkurat den samme shiten for en stund tilbake, men husker ikke hvordan jeg fjernet det dessverre. Mest sannsynlig ingenting der siden du har formatert maskinen, men sjekk at det ikke ligger noen toolbar du kan fjerne inne på kontrollpanel -> Avinstaller et program. Også kan du sjekke inne på Verktøy -> Utvidelser i Chrome og se om search.us.com eller noe sånt ligger der. Endret 5. juli 2013 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Adwcleaner fjerner nok shiten. http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Adwcleaner fjernet problemet midlertidig men det kom tilbake. AdwCleanerS1.txt Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Prøv dette: http://malwaretips.com/blogs/search-us-com-virus/ Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Jeg fant den under oppstartsider i Google Chrome, fjernet oppslaget der og det virker som var alt som skulle til. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Jupp, var borti det samme selv, det er grunnet i Chrome's sync. Et helvete å fjerne til tider, men med meg var det ikke noe program som var installert, kun startsider etc som var endret. Ganske harmløst men jævlig irriterende ^^ Lenke til kommentar
Freke88 Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Ja tanken streifet meg ikke en gang, så en ganske harmløs startside kostet meg nesten et tastatur og en skjerm (ikke bokstavlig) hehe. Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Til neste gang, hvis du prøver å fjerne siden som startside, og den kommer tilbake, så søk etter registernøkkel og fjern den manuelt. Noen slike sider legger seg også i host-filen, slik at du må fjerne oppføringen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå