lknight Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 *tråd* Er det noen mulighet for meg å gjenopprette sms'ene som gikk tapt når jeg renset/slettet data..?? De er vel fortapt for alltid, tenker jeg, men jeg måtte jo spørre.. Hadde 5000 sms hvorav noen var veldig viktige. Tenkte ikke at det slettet alt av meldingene når jeg renset data, men tydeligvis så var det jo det som skjedde... :/ Har heller ikke restartet telefonen på nytt siden jeg gjorde det... Har en Samsung GS5570. Er det noen mulighet, så er jeg åpen for forslag! Takker for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) SMSene dine er ikke gjenopprettlige i telefonen nei. (lagres ikke i sim lengre) Factory resett/wipe av telefon ? Bare begynn å bruke den igjen. Endret 5. juli 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Informasjonen er som regel ikke borte før den blir skrevet over igjen. Gi Android Recovery et forsøk. http://www.recovery-android.com/recover-sms-from-android.html Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Koster 49 $ står det. Men absolutt verdt å prøve. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Finnes flere alternativer der ute om man Google'er litt. Av erfaring koster som regel denne type software penger, men har også sett en del av dem som tilbyr trial perioder osv, som burde holde om det kun er til engangs bruk, med mindre det er begrensninger på antall sms og sånt også da. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, er engangsbruk. Finnes det noen apps som tilbyr slik trial da..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvordan slettet du? Om du slettet filer via explorer i windows, så kan du bruke recuva og få frem filene igjen. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Nei, stupid som jeg var, så slettet jeg det via "Innstillinger" - "Applikasjoner"-måten... :/ Er de helt borte da, eller? Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Altså du kan nok bruke recuva selvom du slettet de fra mobilen. Problemet er at sms ikke ligger på minnekort, dermed blir det fort vanskeligere. Jeg ville gått for Android Recovery har ikke personlig erfaring med det men har hørt om det tidligere. Husk at du kan bruke en app i 15 minutter og få pengene tilbake ! Tips : sett på en alarm fra du laster ned appen tiden går fort og er en del penger... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 @Dukes: Android recovery ser ikke ut til å være en app, men program for pc/mac. En app som skulle hatt mulighet til noe sånt måtte sannsynligvis krevd root også. Lenke til kommentar
dgolan Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 @teitur takk for rettelsen (rakk ikke google det..) Da tror jeg sjansene er små .. sms ligger i en database som slettes når mobilen blir resatt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå