Gå til innhold

Overføring av MP4-fil til Pinnacle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du prøvd og dobbelklikke på filmen når den ligg i "sporet". Det hjeper når eg prøver det i pinnacle studio 16 ultimate:)

Det hjalp dessverre ikke. Klippet er svart med et stort spørsmålstegn. I følge manualen skal versjon 14 takle MP4-filer.

Jens

Lenke til kommentar

Korleis importerer du filen?

Jeg henter direkte fra område på disken, ved å klikke på filen. På samme måte som jeg henter vanlige MTS-filer og billedfiler.

Jens

Endret av rbk01
Lenke til kommentar

Det beste er og kjøpe seg den nye versjonen av pinnalce. Det er versjon 16. Då veit eg att det funker.

Lasta akkurat ned en prøveversjon av Brorsoft og det funka som bare det. Koster $35, så jeg det er billigere enn å kjøpe ny versjon av Pinnacle. Har hørt at den skal være så mye mer knotete å jobb med? Tar gjerne imot synspunkter på funksjonalitet i forhold til versjon 14.

Mvh

Jens

Lenke til kommentar

Da vert da ikkje noko problem vist du ikkje har nokon store program på den ifrå før av:) Eg jobber på ein Dell (Bærbar) Med 8gb ram og intel i7, men pcen er full i tunge program (Autocad....)

Takk for tips. Kan du kort oppgi hva som er den vesentligste forskjellen på versjon 14 og 16?

Mvh

Jens

PS

Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige versjoner av Pinnacle 16? Jeg tenker da på Studio Plus, Studio 16HD og Studio 16 Ultimate.

Endret av rbk01
Lenke til kommentar

Hva er egentlig forskjellen på de forskjellige versjoner av Pinnacle 16? Jeg tenker da på Studio Plus, Studio 16HD og Studio 16 Ultimate.

Forskjellen mellom studio plus,HD og Ultimate er:

Studio Plus har 1800 2d/3d effekter.

Studio 16 har 1500 2d/3d effekter.

Studio Ultimate har over 2000 2d/3d effekter, 7 Red Giants plugins og ein passe stor greenscreen.

Eg kjøpte rett og slett Ultimate fordi den er den beste med flest effekter og redigerings muligheter:)

Lenke til kommentar

Mange takk for informativt svar. Det er mye som tyder på at jeg går for Ultimate når høsten kommer. Bruker gjerne vintermånedene til redigering av filmklipp fra sommerens fisketurer bl.a.

Bruker et Panasonic HDC-SD900 og GoPro Black Edition til opptak. En grei kombinasjon, lette å ta bære med samtidig som man får videokvalitet, men det er et annet tema.

Mvh

Jens

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...