Spillredaksjonen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Kan Square Enix lykkes på andre forsøk? Les hele saken Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Mye står med andre ord på spill når selskapet fra øst relanserer storsatsingen for både PlayStation 3 og Windows 27. Her bør en ta en kopp kaffe før man starter arbeidsdagen. Ellers lykke til for de som vil t adel i betaen. 4 Lenke til kommentar
Anderspanders Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Mye står med andre ord på spill når selskapet fra øst relanserer storsatsingen for både PlayStation 3 og Windows 27. Her bør en ta en kopp kaffe før man starter arbeidsdagen.Ellers lykke til for de som vil t adel i betaen. Les igjen. Det står "...relanserer storsatsingen for både PlayStation 3 og Windows 27. august" 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Her bør en ta en kopp kaffe før man starter arbeidsdagen. Ellers lykke til for de som vil t adel i betaen. Helt riktig, gå å ta deg en kopp kaffe du. 5 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 jeg prøvde beta testen for forrige uke spilte bare i 1 time likte det ikke i det hele tatt noe som er dumt fordi jeg elsker final fantasy spillene. Nesten alle er noen som ikke er så bra. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor kan ikke Square Enix lansere de tradisjonelle Final Fantasy-spillene til PC? Er det noe den plattformen mangler er det flere JRPGer. 2 Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Om fuglen har fløyet og hesten har daua så er det best å ta hatten å gå. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 bortsett fra musikken er det ingen ting spesielt med dette spillet heller, (faktisk overaskende hvor langt tilbake i tid dei ligger, speseielt med 1-2 button smash skill system med 1 time lang cooldown for classes spesiele skill som gjorde det bare trist) Lenke til kommentar
ruub Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fikk beta invite for noen måneder siden, har ikke prøvd det så alt for mye men liker det jeg har sett til nå. Eneste som jeg ikke er helt fan av er den lange GCD men det venner man seg til Blir å kjøpe det på dagen det kommer ut til PS4 Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 jeg prøvde beta testen for forrige uke spilte bare i 1 time likte det ikke i det hele tatt noe som er dumt fordi jeg elsker final fantasy spillene. Nesten alle er noen som ikke er så bra. Å bare prøve det 1 time er etter min mening alt forkort tid, du får knapt nok gjort noe, og så prøvde du vel kun 1 klasse, kunne hende en annen klasse hadde gitt en annen spill opplevelse. Gi aldri opp et spill før du har spilt 5 timer kan hende du opplever at du liker det i stedet. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvis det er en ting FF ARR trenger, så er det en skikkelig anti-aliasing metode på vegetasjonen. Ser helt gritty og pixelert slik det er nå. Heldigvis så finnes det en løsning, og det er å downsample fra 1440p eller høyere oppløsning, ned til 1080p. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er det verdt å laste ned beta klienten eller er dette bortkasta tid? Har nøkler til både PS3 og PC versjonen... Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Digg med et MMORPG hvor man kan spille på PCn for best grafikk men kaste seg i sofaen og spille videre på PS3en når man blir sliten av å sitte i kontorstol Et lite minus er at hotbar-oppsettet ikke er delt mellom PC og PS3, slik at de må oppdateres hver seg. Burde vært en bedre måte å gjøre dette på. Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har testet betaen en del de siste månedene og må si jeg gleder meg veldig til release. Det var ekstremt mye bedre flyt i spillet nå ^.^ Lenke til kommentar
Orbitz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Har nordisk LS/FC på Masamune for de som har lyst å spille med andre nordmenn. Lenke til kommentar
C3ntur0N Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Har storkost meg med betaen i mange mange timer og må si jeg ikke har mye å klage over. Er veldig få mmo som har fått meg hekta, men så fort hver betafase er over så klarer jeg knapt å vente til neste runde :3 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Spilte en del i helga, synes det var helt ok. Og jeg gjorde noe jeg aldri har gjort i noe MMO så langt, jeg lagde meg mannlig character, og var happy med det! Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Spilte meg helt ferdig med alle story questene som du har i betaen, ble litt skuffet over hvor de sluttet den, men det betyr jo at jeg har noe å se frem til. fra ca. level 20-21 og veien mot level 50. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå