Emsal Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Søkte på stipend i dag for høst og vår (utdanning ingeniør). Jeg kommer til å bo (i følge google) ca. 138 km unna foreldrene. Står at jeg får totalt 37 760 ,- i stipend for høst og våren. Jeg skulle igrunn hatt det dobbelte? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Søkte på stipend i dag for høst og vår (utdanning ingeniør). Jeg kommer til å bo (i følge google) ca. 138 km unna foreldrene. Står at jeg får totalt 37 760 ,- i stipend for høst og våren. Jeg skulle igrunn hatt det dobbelte? Det er da bare 40 % av den totale støtten som er stipend. Resten er lån, så det beløpet ser veldig riktig ut. Har du glemt å søke om studielån? Endret 6. juli 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Det er da bare 40 % av den totale støtten som er stipend. Resten er lån, så det beløpet ser veldig riktig ut. Har du glemt å søke om studielån? Jepp, ringte dem å spurte, derfor jeg hadde satt det på løst, jeg søkte på nytt. Skal ringe de igjen på Mandag, siden på kontrakten jeg skal skrive under elektronisk er det bare den gamle søknaden og ikke den nye som jeg skriver under på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå