sinnaelgen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg kom inn på denne artikkelrekken uten gå via noe ekstra-abonement Det kommer ikke klart frem om artikkelen er frigitt da bilde øverst forsatt har ekstra logoen. har jeg da brukt opp fri passet ? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg kom inn på denne artikkelrekken uten gå via noe ekstra-abonement Det kommer ikke klart frem om artikkelen er frigitt da bilde øverst forsatt har ekstra logoen. har jeg da brukt opp fri passet ? Alle Ekstra-artiklene er tilgjengelig for alle frem til julaften slik jeg har forstått det. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Alle Ekstra-artiklene er tilgjengelig for alle frem til julaften slik jeg har forstått det. Da er det noe jeg har misforstått her , siden jeg trodde at det bare gald nye brukere Det er uansett lit pussig at en ekstra sak er kommet i listen for de vanlige sakene . en liste med direktelinker til artiklene Endret 23. desember 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå