Kurt Lekanger Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Se hvilke nettbrett Prisguide.no-brukerne er mest opptatt av.Dette er lesernes favoritt-nettbrett Lenke til kommentar
TheWinrar Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Galaxy tab 2? Fy faen for noe møkk. Mer laggete dritt skal du lete lenge etter. Etter å ha brukt iPad så får jeg vondt inni meg bare ved tanken på å bruke en Tab 2 igjen. 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Galaxy tab 2? Fy faen for noe møkk. Mer laggete dritt skal du lete lenge etter. Etter å ha brukt iPad så får jeg vondt inni meg bare ved tanken på å bruke en Tab 2 igjen. Skjønner den. Akkurat samme følelse man får når man bruker en ipad etter å ha prøvd Sony Xperia Tablet Z. 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Galaxy tab 2? Fy faen for noe møkk. Mer laggete dritt skal du lete lenge etter. Etter å ha brukt iPad så får jeg vondt inni meg bare ved tanken på å bruke en Tab 2 igjen. Tab2 er ment å være et brett i billigsegmentet, og til kr 1500,- som det ofte selges til nå og med JB Android (lagging er borte), så er det et helt ok brett. Egentlig overraskende bra for min del, til kr 1500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg