løvebakken Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg og kjæresten min har begynt å se på Wallander sammen, og i den forbindelse kom jeg på en bok jeg leste for mange år siden, som jeg gjerne vil lese igjen - problemet er at jeg ikke kommer på tittel eller navn på forfatter. Det eneste jeg husker godt er at det er en kollega av hovedpersonen som blir funnet død i sin egen leilighet, i et lydtett rom. (Det hele har en sammenheng med hans seksuelle preferanse.) Historien videre bygger endel på at de ønsker å finne den skyldige i mordet på kollegaen. Jeg mener å huske at dette er en serie, og at man følger samme personen gjennom flere bøker. Slik som Harry Hole, Kurt Wallander og Martin Beck. Jeg har lest gjennom alle de korte refeferatene på de overnevnte men finner ingenting. Har saumfart alt av krim jeg har i hus, men det virker som om halvparten har forsvunnet under foreldrene mine sin flytting nylig. Bittert. Noen som vet hvilken bok jeg snakker om, eller som kanskje kan peile meg mot riktig retning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå