AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Heisann, er en 16 år gammel gutt. Ser på meg selv om ganske populær, ganske normalt utseende, morsom, hyggelig og snill. Har utrolig mange gode venner og har det ganske greit egentlig Men så er det dette med damer da, har aldri hatt ett seriøst forhold. Når jeg møter jenter er jeg utrolig gentleman og egentlig ganske så hyggelig. Alikevel er det ingen som virker noe keen på noe forhold med meg? Tror kanskje noe av problemet ligger i at jeg går for fort fram, aka Ted Mosby for de som ser på Himym Føler liksom at jenta må ha kjent med i minst 6 mnd eller noe før det er aktuelt med ett forhold... Hva er det egentlig jenter på min alder liker? Ser ut som metoden min med å være snill, omtenksom, morsom og hyggelig ikke har funket så bra hittil.. tips? Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Gidder ikke å late som jeg er noe jeg egentlig ikke er Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er kun et fåtall jenter som bryr seg om rettskrivning, og på hvilken måte er det relevant når de kommuniserer verbalt (antar jeg)? Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Beklager for at jeg ikke gidder å sitte og skrive innleggene mine på diskusjon.no helt perfekt uten skrivefeil Er ikke selvdigger elns, er realistisk med hvordan jeg beskriver meg selv Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Jeg er enig i at det var unødvendig å blande inn rettskrivningen, men når jeg ser på måten du svarer på tror jeg at jeg ser noe av problemet. Den ironiske frekke måten du svarer på hvor du til og med legger på et smilefjes er noe jeg ser blant barn og spesielle (OG gjerne selvdiggende, som den utvalgte sa,) personer. Er dette måten du svarer på dersom noen er uenig med deg, eller sier at du gjør noe galt, i det virkelige liv også? Dersom du er "utrolig gentleman" og omtenksom kan det også hende du blir oppfattet som litt for desperat. Om du går for fort fram eller ikke burde du vel kunne finne ut ved å se på jenta og se om hun er komfortabel med det som skjer? Endret 4. juli 2013 av Pettersenper 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Rettskrivning trenger ikke å bety mye, flust av analfabeter som får seg dame. Virker som at du er litt for snill og lite utfordrende. Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Heisann, er en 16 år gammel gutt. Ser på meg selv om ganske populær, ganske normalt utseende, morsom, hyggelig og snill. Har utrolig mange gode venner og har det ganske greit egentlig Men så er det dette med damer da, har aldri hatt ett seriøst forhold. Når jeg møter jenter er jeg utrolig gentleman og egentlig ganske så hyggelig. Alikevel er det ingen som virker noe keen på noe forhold med meg? Tror kanskje noe av problemet ligger i at jeg går for fort fram, aka Ted Mosby for de som ser på Himym Føler liksom at jenta må ha kjent med i minst 6 mnd eller noe før det er aktuelt med ett forhold... Hva er det egentlig jenter på min alder liker? Ser ut som metoden min med å være snill, omtenksom, morsom og hyggelig ikke har funket så bra hittil.. tips? Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e For det første, ikke hør på misogynister som påstår at problemet ligger i kvinners tendens til å gå mot "slemme" gutter. Jeg er ikke en av de, og har klart meg fint. Fra mitt ståsted handler det egentlig om å ikke prøve så alt for hardt. Desperasjon kler verken menn eller kvinner. Faktisk er det ganske skummelt å møte noen som ser ut til å ville hoppe på første og beste og starte familie og leve lykkelig i alle sine dager. Du finner tonen med noen, og ytrer interesse på en fin og enkel måte. Får du avslag, så får du avslag, og det må man leve med. Bare ikke ta på deg en fedora og klag over at "du er for snill". Du har dine svakheter, og du har dine styrker. Å jakte på "en kjæreste" er et dårlig utgangspunkt. Ta deg god tid, du er 16 år. 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Skaff deg en gitar, lær deg en låt jenter digger og se dem falle som fjortisser på en Bieber-konsert. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Heisann, er en 16 år gammel gutt. Ser på meg selv om ganske populær, ganske normalt utseende, morsom, hyggelig og snill. Har utrolig mange gode venner og har det ganske greit egentlig Men så er det dette med damer da, har aldri hatt ett seriøst forhold. Når jeg møter jenter er jeg utrolig gentleman og egentlig ganske så hyggelig. Alikevel er det ingen som virker noe keen på noe forhold med meg? Tror kanskje noe av problemet ligger i at jeg går for fort fram, aka Ted Mosby for de som ser på Himym Føler liksom at jenta må ha kjent med i minst 6 mnd eller noe før det er aktuelt med ett forhold... Hva er det egentlig jenter på min alder liker? Ser ut som metoden min med å være snill, omtenksom, morsom og hyggelig ikke har funket så bra hittil.. tips? Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Du er 16 og har hele livet foran deg. Ro ned, mange som er eldre som kjører samme båt. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ta og les litt om The Art Of Seducing. Masse å lese om dette. Du må FLØRTE med jentene ikke bare går rett i kompisfella. Ta evt å pløy igjennom tv serien the pickup artist. Mye der som er litt flåsete og satt på spissen, men er nå mye sannheter allikevel. På bukta ligger det masse litteratur (ebøker med tips). Cluet er å få jenta til å føle seg unik og verdsatt. Good hunting! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 OKEY nok om rettskrivingen min, den er ikke perfekt deal with it Fikk veldig god kjemi med en jente jeg møtte på vglista i stavanger nå, hun virket helt perfekt, søt, hyggelig og har ganske mange like interesser:) Vi begynte å kline etter sånn 20 min eller noe og hun sa at vi måtte møtes igjen. Møtte henne dagen etter, vi klinte og hadde en god del nær kontakt men noen timer etter at vi hadde forlatt hverandre ringte hun meg og sa at hun mente at vi passet best som venner... Skjønner ikke hva faen som skjedde, gjorde "alt" riktig.. Til dere som mener at jeg fortsatt er ung, er ikke fortvilt og bekymret for at jeg aldri får meg kjæreste men jeg lurer bare på om dere syns jeg gjør ett eller annet feil.. Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Er mange av jentene du kjenner sammen med eldre gutter? I den alderen du er befinner man seg i limbo, for jenter på 15-16 vil være sammen med eldre gutter, mens jenter som er noen år yngre enn deg er som barn å regne. Min erfaring er at det er veldig få gutter i denne alderen som får seg noe og enda færre som har et fast forhold. Men hvem bryr seg? Du skal ha det moro disse årene, ikke forsure livet med forholds-drama. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 De jentene jeg har vært med i det siste har faktisk vært ett år yngre Vet at jeg ikke burde sitte og grine fordi jeg ikke får dame, men begynner å bli litt lei av å bare hooke med jenter på fester osv. Er ute etter noe litt mer lang varig.. Anonym poster: 680a0d20f1ca22e6b52be0a87867c47e Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ingen er interessert fordi du ikke kan rettskriving, og fordi du er en selvdigger. God uttale > God rettskriving Uansett, jenter digger autoritære menn -- enten de er drittsekker, alfahanner eller idioter som ikke ved hva de driver med. De som dater førstnevnte får bare gutter som i realiteten under sin egen rang. De som dater alfahannene får konkurranse fra andre jenter og må kjempe for kjærligheten. De som dater idioter må være dumme selv for å klare seg. De som dater snille gutter mangler selvrespekt. De som dater normale gutter er normale jenter. Normale gutter er ikke snille eller alfa. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nå er ikke uttalen hans bra heller. Uansett, jenter digger autoritære menn -- enten de er drittsekker, alfahanner eller idioter som ikke ved hva de driver med. Nei. De som dater førstnevnte får bare gutter som i realiteten under sin egen rang. Nei. De som dater alfahannene får konkurranse fra andre jenter og må kjempe for kjærligheten. Delvis. De som dater idioter må være dumme selv for å klare seg. Nei. De som dater snille gutter mangler selvrespekt. Nei. De som dater normale gutter er normale jenter. Normale gutter er ikke snille eller alfa. Nei. Jo. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Moderatormelding Denne tråden sporet helt av med diskusjon om rettskrivning, og personangrep. Halvparten av innleggene er slettet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå