AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 En bekjent skal ta kolonoskopi og ønsker en kvinnelig lege. Noen som har en å anbefale? Holder til i oslo-området. Anonym poster: d577d07f58dd9b1256220f9bbee0fa59 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det er ikke beste måten å få seg et nummer på, sjelden kolonoskopi får happy ending. 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Og forresten. Klart det er "en bekjent". Det er alltid "en bekjent". Sånn. Nå er jeg ferdig. Endret 5. juli 2013 av Diskutant Lenke til kommentar
Occi Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Det er ikke sikkert det er seksuelt Diskutant (selv om jeg finner den ideen litt morsom, spesielt mtp. du kom tilbake til denne tråden etter et døgn igjen midt på natten! ). Kan rett og slett være at trådstarter ikke syns det er en behagelig tanke at en mannlig lege leker med rompa di. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 En bekjent Om det er en bekjent, hvorfor setter du deg som anonym da? Og man får si du har et godt forhold med din bekjente siden du går på nettforum for å lete opp rumpeleger for vedkommende. Semi on-topic: kan forstå hvorfor du ønsker en kvinnelig lege, personlig er jeg ikke stor fan av at mannlige leger holder på med mine edlere deler heller. Utover det, tror jeg at googling er ditt beste alternativ. Du kan evt. ringe rundt og spørre dem om en kvinnelig lege, det er helt normalt å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå