Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hei, Kjøpte et nytt Sennheiser Momentum for to dager siden. Kjøpte det på flyplassen i London før hjemreise til Norge (noe jeg i ettertid angrer på), og da jeg kom hjem for å teste det fikk jeg en stor skuffelse. Problemet er altså at det som regel kun er lyd i èn av sidene. Trodde først det var noe galt med kabelen som medfulgte, men etter å ha testet med flere, er jeg ganske sikker på at det er selve headsettet som er defekt. Når jeg vrir på kabelen (i enden som er koblet til selve headsettet, ikke lydkilden), kan det hende at jeg får lyd på det andre øret, eller lyd i begge, men da en forferdelig dårlig mono-lyd. Noen som har hatt lignende problem med dette headsettet? Ringte Sennheiser Nordic-support, men de hadde ikke hørt om dette problemet tidligere. De har heller ikke teknikere på jobb før i slutten av juli, så er passe irritert.. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Kjipt, høres ut som det er defekt, men tydeligvis virker begge driverne, siden du får lyd i begge. Regner med du har prøvd med flere lydkilder? Hvor mye kostet det der? Endret 4. juli 2013 av chairgame Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Har prøvd flere lydkilder såklart! Kostet vel rundt 2200 NOK og det er kjøpt fra en sertifisert Sennhsier-forhandler. Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hva er lydkilden til hodetelefonene?EDIT: Ok, flere. Er du helt sikker på at ledningen i hodetelefonenden er helt fast? Jeg hadde lignende problemer en gang, men det viste seg at ledningen ikke var helt inni, jeg måtte presse ganske hardt. Endret 4. juli 2013 av Pettersenper Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hør direkte med Sennheiser, kanskje de kan hjelpe deg hvis headsettet er defekt. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Er ganske sikker på at ledningen sitter helt fast ja! Tør heller ikke å presse altfor hardt i tilfellet jeg skulle ødelegge noe selv. Har også hørt direkte med Sennheiser Nordic, men de hadde ikke hørt om lignende problemer med Momentum-headsettet. Somsagt kommer det heller ikke teknikere på jobb før i slutten av juli. Kjipt, men får nok bare vente. Takk for svar! Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Det er ingen forhandlere i nærheten av deg som fører dette? Kan jo være en mulighet å stikke innom der å spørre. Lenke til kommentar
kjeksa30 Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Jeg har samme problem. Fant du noen løsninger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå