Delvis Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hvordan har det seg at enkelte tråder aldri kommer inn i "mine innlegg", når man har skrevet noe i den, slik det gjør de aller fleste ganger? Gjelder disse tre trådene hvertfall for min del. Har lagt de i "favoritter" i stedet da. Men de glemmer jeg ofte. Bedre at de også var i Mine innlegg. Kan man ordne det manuelt? Endret 4. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Sjekk "ignorerte tråder". Her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=myposts&code=manage De til venstre vil aldri komme i "mine innlegg". 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Dette har jeg også lagt merke til av og til, bør legges til i tracker Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Sjekk "ignorerte tråder". Her: http://www.diskusjon...sts&code=manage De til venstre vil aldri komme i "mine innlegg". Javel. Eh..hva vil det si at de er "ignorerte"? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 At du ignorerer de, altså, de dukker ikke opp i "mine innlegg". Ellers er det også en filtreringsmulighet oppe til høyre, setter du både "hvor du sist var aktiv" og "siste aktivitet" til alle dukker alt opp. Det ligger forresten allerede en fane som heter "mine innlegg + favoritter", der får du opp begge deler. Det er den som kommer som default når du trykker på "mine innlegg" i menyen til venstre. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Vet ikke når eller hvordan jeg gjorde de ignoreringene, men nå fikk jeg de hvertfall tilbake igjen til mine innlegg. Takk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 under "mine innlegg", så er det ett kryss helt til høyre på hver tråd, trykker du på den, så ignorerer du dem Veldig fort gjort. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 For min del så endrer "mine innlegg+favoritter" seg etter hvor mange poster som vises. Jeg har den alltid på 5, men hvis jeg endrer til f.eks 30 så dukker det opp andre tråder som aldri la seg øverst når det kom nye innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå