feggy Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hei Har begynt på et enn så lite dyi-prosjekt. Skifte knust skjerm.... Har skjerm og LCD klar. Mangler bare å få av delene. Har tatt av hovedkortet(??) , men så står jeg fast. Har prøvd å leite på google, men finner ingen tutorials til denne modellen. noen som har noen tips? Alt mottas med takk Endret 4. juli 2013 av feggy Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Denne guiden skulle hjelpe deg litt på vei. Visst jeg ikke husker helt feil, så er de nokså like u8800 og u8860. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Får "410 gone" på linken. Fant en film der det ble skjært av. Så ut som det var limt. Æsj..... Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Her er pdf filen. U8800_Disassembly_Guide.pdf Lenke til kommentar
feggy Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Hmm. Fikk byttet i går, men det kom dessverre ikke noe bilde da jeg skulle prøve. Den ble derimot helt utrolig varm, så jeg presterte å brenne meg på skjermen. Kanskje jeg har gjort noe feil.. Heheh. Må se over det i kveld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå