AnonymDiskusjon Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Skal om ikke lenge reise til syden, og har klart å pådra meg 2 nokså store "kviser" akkurat på bikinilinjen. Noen som har tips til å få det vekk, og noen tips til å forhindre det til neste barbering? Anonym poster: ec1cf9c9a40d87ab643c30fdb09b954c Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 http://www.wikihow.com/Treat-Razor-Burn Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Håndsprit, desinfeksjonsmiddel eller vibratorrens etter barbering (svir som pokker!), eller direkte på de inngrodde hårene for å tørke dem ut. Jeg har en "InGrow Go"-lotion (mer som tyntflytende væske) som har samme funksjon, anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Ok, takk skal teste ut! skal jeg ta håndsprit for å unngå røde prikker, eller for å få de bort? Anonym poster: f5565c9415d929ca622c5522298f9a8a Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Begge deler. For å unngå: Sprit dreper bakterier og steriliserer. For å få de bort: Sprit tørker ut huden, kan hjelpe å tørke inn inngrodde hår. Personlig anbefaler jeg ikke sprit. Det tørker ut huden og får deg til å se gammel ut. Følg heller rådene i lenken til Notelitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå