PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg har en slik D-link 614+ trådløs internettrouter, med tilhørende kort fra D-link. Imidlertid har jeg store problemer med å ha signalet "fast", dvs. uten at det til statdighet ryker. Noen andre som har erfaringer med D-link? Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 jeg har en slik D-link 614+ trådløs internettrouter, med tilhørende kort fra D-link. Imidlertid har jeg store problemer med å ha signalet "fast", dvs. uten at det til statdighet ryker. Noen andre som har erfaringer med D-link? Jeg har samme ruter. Jeg hadde endel problemer med denne før jeg oppgraderte til siste firmware. Den mistet endel forbindelse og pinget serveren til Tele2 så det gikk helt over styr der. Etter å ha lagt inn firmware Version: 2.20 , Tue, 01 Jul 2003 har ting fungert mye bedre. Er faktisk veldig fornøyd nå. Har bare to maskiner inne om gangen så det er ikke den vodsomme belastingen, men det fungerer greit for meg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Har stort sett fire PC'er inne jeg da. Jeg har bare versjon 1,9 av firmware'en jeg. Hvordan laster jeg ned den siste? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har stort sett fire PC'er inne jeg da. Jeg har bare versjon 1,9 av firmware'en jeg. Hvordan laster jeg ned den siste? Hvis du går inni konfigurasjonen til ruterend din og finner Firmware, står det en link der, men du kan like godt laste den ned herfra: http://support.dlink.com/Products/view.asp...oductid=DI-614+ (Jeg antok at du har versonen med to antenner aka. Rev. A, har du den andre med en antenne, går du inn på hovedsiden og velger support og så den andre modellen, Rev. B) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ja, jeg har jo den med to antenner. Skal bruke en bærbar å ordne det med kabel imorgen. Hvis jeg rekker... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Heisan! Husk å laste ned siste drivere til dwl520+ og dwl650+ også, det hjelper. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Takk igjen! Da hsuket jeg endelig nummeret til kortet mitt!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Nå når vi er inne på saken: Hva er standard passordet for å komme innpå routeren? Er det ikke et sånt Admin password? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 standard er: admin Passsordet er fra fabrikken: ingenting. Bare skriv admin og trykk logg på! Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 standard er: adminPasssordet er fra fabrikken: ingenting. Bare skriv admin og trykk logg på! og har du satt passord og glemt det, resetter du routeren bakpå. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 ja! Det har jeg måtte gjøre mange ganger... Dvs. Mange høres for fært ut. Opptil flere ganger da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå