Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

D-link 614+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har en slik D-link 614+ trådløs internettrouter, med tilhørende kort fra D-link.

Imidlertid har jeg store problemer med å ha signalet "fast", dvs. uten at det til statdighet ryker. Noen andre som har erfaringer med D-link?

Jeg har samme ruter. Jeg hadde endel problemer med denne før jeg oppgraderte til siste firmware. Den mistet endel forbindelse og pinget serveren til Tele2 så det gikk helt over styr der.

Etter å ha lagt inn firmware Version: 2.20 , Tue, 01 Jul 2003 har ting fungert mye bedre.

Er faktisk veldig fornøyd nå. Har bare to maskiner inne om gangen så det er ikke den vodsomme belastingen, men det fungerer greit for meg.

Lenke til kommentar
Har stort sett fire PC'er inne jeg da. Jeg har bare versjon 1,9 av firmware'en jeg. Hvordan laster jeg ned den siste?

Hvis du går inni konfigurasjonen til ruterend din og finner Firmware, står det en link der, men du kan like godt laste den ned herfra:

http://support.dlink.com/Products/view.asp...oductid=DI-614+

(Jeg antok at du har versonen med to antenner aka. Rev. A, har du den andre med en antenne, går du inn på hovedsiden og velger support og så den andre modellen, Rev. B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...