slowrider Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hei, Er på jakt etter ny pc til litt allsidig bruk -skole, bilder, surfing film, ingen gamer her altså Har ikke lyst på det billigste skvipet, men noe i middelklassen kanskje? budsjett er minimum 5000 - til maks 8000 Skjermstørrelse har jeg lyst på 15,6" Har sett litt på denne; http://www.dustinhom...-15-6-touch-w8/ Men da jeg ikke har sååå god greie på pc, tenkte jeg å spørre her, om noen kan tipse om noe bedre eller hva som ikke er bra med denne. Har lyst på ssd også, men ikke et must - lagrer forholdvis mye bilder fra canon eos550d, så kjekt med litt plass å lagre på i tillegg Setter pris på gode tilbakemeldinger Endret 5. juli 2013 av slowrider Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hvis god skjerm og portabilitet er viktig kan kanskje ASUS U38N være aktuell? Den har noe viftestøy og er ikke så altfor kraftig, men er allikevel en bra maskin. Lenke til kommentar
slowrider Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg glemte å nevne at jeg tror jeg har lyst på 15,6" skjerm Ellers så den veldig grei ut til mitt bruk, med full hd ips skjerm , trodde de ikke var på så billige pc`er . Men takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå