Trultefaren Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hei! Fikk like før jul nettbrettet jeg kjøpte fra Kina (Pipo S1) i posten, men ettersom der var noen batteriproblemer så hadde jeg lest meg opp til at den eneste løsningen var å roote, for deretter å kalibrere batteriet. Dette fungerte ikke nevneverdig. Husker ikke i detalj hva jeg gjorde etter det, men gjorde noe som forårsaket nettbrettet til å ikke fungere lenger. Nå vil det ikke slå seg på. Nettbrettet kjører Android. Er det noen løsninger jeg kan foreta meg for å få den til å fungere igjen? Hadde satt pris på alle innspill, skal reise om en 14 dager. :-) Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Så det døde nå mens du rootet? Eller er det lenge siden du rootet, og den døde bare sånn helt uten videre nå nettopp? Lenke til kommentar
Trultefaren Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Det er en stund siden, har bare latt den ligge siden da det skjedde. Husker ikke hvordan det skjedde, men mener å huske at jeg lastet ned noen apper som fucket opp systemet. Men er ikke 100% sikker da det er en stund siden som sagt. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 K. Lenge siden du forsøkte å lade? Hvis det er en softwarecrash/heng som har vært årsaken så bruker det å hjelpe med soft reset. Men siden den helt sikkert er tom for strøm nå så er det nok bare å forsøke å lade igjen. Kan ta opptil 2-3 timer før den begynner å indikere lading om den er helt tom for strøm. 1 Lenke til kommentar
Trultefaren Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Fikk den til å fungere igjen nå!! Pressa reset-knappen med "volum-ned" knappen inne mens den lada. Da kom den seg Takk for tipset Flodec :-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå