ostenxx Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hei. Dessverre er jeg en av de uheldige som har fått restskatt i år på skatteoppgjøret. På skatteoppgjøret står det en "bankkonto for skatt" og en "kid for betaling", men samtidig står det at "innbetalingskort blir tilsendt senere". Spørsmålet er om jeg får regning på dette senere per post og når denne evt. kommer? Ser ingen grunn i å betale før ferien om jeg kan gjøre det etter. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Fant ut av det på skatteetaten sine sider. 1 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Visste ikke at skatteetaten godtok sengetøy som betaling av restskatt. 2 laken koster ikke stort. 2 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Visste ikke at skatteetaten godtok sengetøy som betaling av restskatt. 2 laken koster ikke stort. Du skjønte nok hva jeg mente. Endret 5. juli 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå