smort1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Location-Chania! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Må si at dette falt jeg pladask for ! Hva snakker de omkring ? Uansett, flott fanget situasjonsbilde og ikke minst en spennende dokumentasjon :) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 En artig situasjonsrapport Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Må si at dette falt jeg pladask for !Hva snakker de omkring ? Uansett, flott fanget situasjonsbilde og ikke minst en spennende dokumentasjon :) Takker, Terje! Det var helt "gresk" for meg, så jeg skjønte ingenting.... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 En artig situasjonsrapport Takker, Torhild! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Et veldig fint gatefotografi Svein God sommer med govær ønsker Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Et veldig fint gatefotografi Svein :)God sommer med govær ønsker Leif Takker, Leif! Ønsker det samme for deg. Lenke til kommentar
baarsk Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Fint bilde som viser livet på gaten. Godt tatt og pene farger. Har lenge ønsket meg et nytt Olympus og har sett på E-5, er du fornøyd med den? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Fint bilde som viser livet på gaten. Godt tatt og pene farger.Har lenge ønsket meg et nytt Olympus og har sett på E-5, er du fornøyd med den? TAkker, Bård! E-5 er jeg veldig godt fornøyd med. Særlig i komb. med gode linser, slik som 12-60mm'ern! Artig med de forskjellige art-filtrene i Olympuskameraene. Olympus er førstevalget for meg, så håper de ikke bare konsentrerer seg om MFT i framtiden. Har jo flere FT'er og MFT'er som jeg er fornøyd med. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg