Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har lenge lurt på hva slags vakthold Statsministeren i norge har og hvordan det funker, finner ikke noe på nettet om det så visst det er noe som vet noe om det så gjerne fortell. Beklager om dette feil sted og poste dette på. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Skal du på tokt? Tror virkelig ikke at norske politikere har vakter, så fritt frem for et spontanintervju. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 ok, men nei, Er bare veldig interessert i slike ting som det, du vet Ser på alle dokumentarer om vaktene til Obama så jeg lurte på hva som var greia her i norge. Skulle vel tro at de hadde noe? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg så han sammen datteren de kjøpte noe klær, hadde 2 bevæpnet vakter i dress, kjørte en x5 om jeg husker riktig.. Sikkerheten til statsministeren er veldig bra i Norge, har vel en del militær vakter ved boligen også.. Endret 4. juli 2013 av DaniNichi Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Litt morsomt å se politikere som hevder at våpen ikke bedrer noens sikkerhet omgi seg med våpen 24x365 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Statsministeren sitt vakthold er stemplt hemmelig eller strengt hemmelig (husker ikke helt) og har derfor gradert grad av innsyn, naturligvis. Litt morsomt å se politikere som hevder at våpen ikke bedrer noens sikkerhet omgi seg med våpen 24x365 Risikoprofil, dersom din Risikoprofil skulle bli likestor ville du ha fått det samme, det skjer overraskende ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå