Virke Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) På tide med en ny skjerm nå etter min Samsung 226BW skal pensjoneres. Skjermen skal egentlig bare brukes til spill. Bruker min retina mac til bilder og slikt. Sitter på en noe dyp pult og har sett for meg 24-27". Spiller for det meste FPS og det kan gå i RPG en gang i blant. Spiller ikke lenger kompetivt, men har fått med meg at 120hz er kult. Design spiller også en liten rolle ettersom jeg liker minimalistiske og stilrene saker. Pris spiller i utgangspunktet ingen rolle, men betaler ikke mer enn jeg må. Hvis noen har et forslag eller to så setter jeg veldig stor pris på det! Endret 4. juli 2013 av ryc Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er ikke mange 120hz på markedet. 2-3 produsenter max. Så du bør kunne klare å velge selv. Lenke til kommentar
Virke Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg sa ikke det var noe krav, men har lest at det er kurrant. Fint hvis du kommer med noe informativt. :-) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er bare å velge: http://www.dustinhome.no/search/120hz Personlig liker jeg Benq sitt, den har en fet teknologi som øker mørket i spill uten at det går utover resten av bildet. At kun det svarte blir hevet. Ganske genialt for spill som BF3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå