Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Nr. 8 i venteliste på realfag! Kommer jeg inn?

Anbefalte innlegg

Er i nr. 8 i ventelista for realfag som er første valget mitt og nr. 9 for språk og samfunsfag, som er andrevalget mitt og svarefrist er 14 juli. Vil det si at jeg kommer inn??

Endret av tzsoo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er i nr. 8 i ventelista for realfag som er første valget mitt og nr. 9 for språk og samfunsfag, som er andrevalget mitt og svarefrist er 14 juli. Vil det si at jeg kommer inn??

Tviler på at 8 stykker takker nei til plassen sin. Men alt er mulig, så man kan jo aldri være helt sikker. :wee: Men hva er snittet ditt? Er bare nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tviler på at 8 stykker takker nei til plassen sin.

Det gjør ikke jeg. De åtte det gjelder, kan ha realfag på andrevalget/tredjevalget sitt og stå på venteliste for noe annet selv. Skulle noen av dem få tilbud om bedre alternativer, vil de forsvinne fra lista.

Lenke til kommentar

Det gjør ikke jeg. De åtte det gjelder, kan ha realfag på andrevalget/tredjevalget sitt og stå på venteliste for noe annet selv. Skulle noen av dem få tilbud om bedre alternativer, vil de forsvinne fra lista.

Sant det. Det tenkte jeg ikke på. :wee:

Lenke til kommentar

Hva skal du på realfag hvis du har 2,8 i snitt?

Det kan du jammen meg si.

Når er det ikke slik at det ikke er lov å prøve seg, dårlig snitt er ikke ensbetydende med å være dum hvis du vil gå i den retningen. Så lenge du tror du klarer det så er det bare å stå på, hvis ikke så har du skutt deg selv i leggen og burde heller ta andre fag som ikke krever like mye.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg stjeler tråden litt, men hvor sjekket dere om dere kom inn? Har også søkt på realfag, og er lysten på å finne ut om jeg kom inn eller ikke(begynner på VG2 til høsten).

Lenke til kommentar

Er det VGS vi snakker om nå? 2året? Eller er jeg helt på jordet..?

Kom selv inn på Realfag VG2.

Visste ikke at man ikke kunne komme inn, så derfor jeg lurer på om det er VGS...

Avhenger ganske mye av skolen du går på. Var for eksempel ikke alle som fikk plass i POM-klassen på skolen min, og den klassen var fullstappet. Så det stod mellom å opprette enda en klasse eller å sette ressursene annensteds, da valgte skolen å bortprioritere førstnevnte.
Lenke til kommentar

Beklager at jeg stjeler tråden litt, men hvor sjekket dere om dere kom inn? Har også søkt på realfag, og er lysten på å finne ut om jeg kom inn eller ikke(begynner på VG2 til høsten).

Dette foregår på vigo.no her. Jeg fikk melding på mobilen tidlig idag om at inntaket var klart. Så jeg logget inn på vigo med min id, slik som når jeg godtok plassen ifjor :)

Lenke til kommentar

Dette foregår på vigo.no her. Jeg fikk melding på mobilen tidlig idag om at inntaket var klart. Så jeg logget inn på vigo med min id, slik som når jeg godtok plassen ifjor :)

Hmm, har ikke tikket inn noen melding hos meg enda.. får vel vente litt til :)

Lenke til kommentar

Hvorfor konkurrerer dere om hvilken linje dere vil komme inn på? Jeg avsluttet vgs. i år, og årene før det konkurrerte vi om plasser på ulike skoler og ikke linjer. Er det annerledes fra by til by (eller fylke), eller er dette nytt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...