Heika98 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Antallet android nettbrett øker, og det kan være vanskelig å velge. Jeg tenkte jeg skulle starte en diskusjon om hvilken android nettbrett som er best. Dette er ingen android vs. IOS vs. Windows 8 RT diskusjon. Her snakker vi kun om android nettbrett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det spørs litt hvordan du skal bruke den. Sony Xperia Z tablet er vanntett og veldig driftsikker sånn sett. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Det spørs litt hvordan du skal bruke den. Sony Xperia Z tablet er vanntett og veldig driftsikker sånn sett. Jeg opprettet ikke denne diskusjonen p.g.a. at jeg skulle ha nettbrett, men for p diskutere hvilket andriod nettbrett som er best. Nytt nettbrett er ikke aktuelt for øyebliket. Jeg klarer meg fint med min iPad. Sony Xperia Z, vel det er en start. Vi disuterer hvilken som er best generelt sett. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg opprettet ikke denne diskusjonen p.g.a. at jeg skulle ha nettbrett, men for p diskutere hvilket andriod nettbrett som er best. da får jeg gjenta meg selv; hvilket nettbrett som er best er avheningig av hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Her er et innlegg jeg skrev for noen dager siden: Du skal ikke spille på det, men kun lese nyheter og se/streame videoer? Trenger du mye lagringsplass? Hvor stor skjerm ønsker du? Du har størrelser på 7", 10" og noen som er enda litt større. Men siden film er hovedfokuset burde skjermformatet være 16:9, muligens 1080p eller i nærheten. Jeg sikler på Sony sitt nye Xperia tablet Z. Denne er full av funksjoner og har en solid ytelse, samtidig som den er pen å se på og er helt ny på markedet. Les test her: http://www.amobil.no...tablet-z/132824 Jeg eier en Nexus 7 som gjør jobben sin veldig bra. Kan se FullHD filmer på den uten problemer så lenge det er rett filformat. Den har ingen problemer med spill/emulatorer, er enkel og roote for de som vil det. Batteritiden er veldig bra. Test: http://www.amobil.no...fra-asus/111386 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Ok, hvis vi sier at den skal brukes til surfing, video/film, spill som f.eks. Angry Birds og den skal være ca. 10". Helt normalt bruk for et nettbrett. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Galaxy Note 10.1 4G med 64GB sdcard. Endret 4. juli 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå