fjelljegeren Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Noen som vet om en kan få kjøpt båtnagler i Trondheim eller i nærheten? En gammel robåt skal pusses opp. Takk for svar :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg fikk kjøpt skipsspikker i en byggvare. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Stikk innom en jernvare/båtutstyrsbutikk og hør om de har forhandlerstatus fra Faannessen, da kan du få bestilt "båtsøm/klinkenagler" fra dem, husk at du må ha roer også. Jeg brukte før og handle fra Trebåten, siden de har stor kompetanse på dreving, lusing, etc. ting jeg tusla på med i gamle dager Endret 4. juli 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Post et bilde av prosjektet ditt! 1 Lenke til kommentar
fjelljegeren Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Her er et bilde. Endret 8. juli 2013 av fjelljegeren 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Takk, håper du vet at jernnagler ikke må erstattes av kobber... (korrosjon) Lenke til kommentar
fjelljegeren Skrevet 6. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2013 Ja, Luske Ludvik, men har du svar på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Er desverre for lite kjent i Trondheim. Faktisk ikke vært der... Men i Nordheimsund bygger de båter. (Sjekk http://www.trebaat.no) Vi har Sotra not og trål her og der har de nok. Mek det er 10 timer unna deg. Har en Rana 14 fot trebåt btw. Den er forsatt i bruk. Lenke til kommentar
fjelljegeren Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Det har ordnet seg :-) For andre som kanskje lurer og trenger: http://bestmarin.no/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå