Delvis Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Vet ikke om dette er rette kategori (teknologi) Men har følgende problem som jeg lurte på noen kjenner til: Støpselet på et nytt (Norsk)apparat, der vil ikke pluggene inn i konakten på et grenuttak der det er sånne barnesikringer i hullene. Den går fint inni andre uttakk uten slik sikring. Forskjellen på pluggene i dette støpselet og andre, er at de er spesielt spisse og skarpe i enden I motsetning til de andre som er avrundede i enden. Noen som kjenner til dette, og vet hva som kan/bør gjøres. Slipe pluggene litt rundere..? Endret 4. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Slip i alle fall ikke "pluggene"... Om du ikke får den inn (i det hele tatt) bør du nok bytte (det jeg tror er en skjøteledning?) Ett bilde eller to ville hjulpet Endret 4. juli 2013 av Titanium87 2 Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 det er ganske vanlig at det kan være litt vanskelig å plugge i stikk med innebygget barneværn, og noen plugger er vanskeligere enn andre, har du prøvd å rugge den litt frem og tilbake? gjerne over begge akser. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) det er ganske vanlig at det kan være litt vanskelig å plugge i stikk med innebygget barneværn, og noen plugger er vanskeligere enn andre, har du prøvd å rugge den litt frem og tilbake? gjerne over begge akser. Se det ja. Rikset litt fram og tilbake så gikk det likevel. Men har aldri vært borti sånn før. Ble dårlig bilde, men det er den pluggen til høyre og en "normal" til venstre. Tenkte ta den med opp til dem i morgen for å bytte. Han jeg snakket med på kundeservice sa at han hadde hørt om problemet før og sa de kunne sende en ny eller gå innom lokalkontoret og høre. Vet ikke om jeg skal bry meg da, hvis det egentlig ikke er noe feil? Endret 4. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Eg trur ikkje det er meir feil enn at barnesikre stikkontaktar tidvis er vanskelege å få støpselet inn i. 1 Lenke til kommentar
Footy Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 ingenting galt med støpselet... som de nevner over kan barnesikringene noen ganger være vanskelige, men de pleier å gå seg til om du tar kontakten ut og inn noen ganger 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg har et grenuttak jeg måtte bytte ut da barnesikringene rett og slett låste seg. Fikk ikke inn en dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå