Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Lekkasje ved pipe

Anbefalte innlegg

Hei, har problemer med lekkasje på hytta med at det renner vann ned langs taket, som renner ned i vinduskarm. Er shingel-tak som er fra 90 talet, men akkurat kanten ved pipa og tak er problemet.

Noen sier tec7 tettmasse, med nytt blekk beslag over skal gjøre susen, for jeg ser at det blekket som er der nå er meget tafatte greier, samt at blekk beslaget som skal være ovenfor pipa er borte. Er jeg på rett spor, tette med tec7, også ha på nytt beslag, så skulle det gjøre susen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har problemer med lekkasje på hytta med at det renner vann ned langs taket, som renner ned i vinduskarm. Er shingel-tak som er fra 90 talet, men akkurat kanten ved pipa og tak er problemet.

Noen sier tec7 tettmasse, med nytt blekk beslag over skal gjøre susen, for jeg ser at det blekket som er der nå er meget tafatte greier, samt at blekk beslaget som skal være ovenfor pipa er borte. Er jeg på rett spor, tette med tec7, også ha på nytt beslag, så skulle det gjøre susen?

Hadde vært greit med gode bilder, av det du tror er problemområdene og pressise beskrivelser! Usikkert om du trenger å tenk på noe tettemiddel.

Er det behov for nytt "fotbeslag", ordner blikkenslageren tettingen. Og jeg undrer på hva du mener med "blekk beslag" over pipa? Mener du på toppen av pipa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...