DarkMan Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har nå klokket kortet opp til 303/303, vet ikke om dette er bra eller dårlig Evt. hvilket program bruker du for å klokke? Derfor har det vært fint med litt info. fra andre med samme kort. Ellers så kjører jeg omega driverene med 9700 hacken, er disse de beste eller finnes det andre muligheter? Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Er det ingen som har erfaringer med dette kortet som dere vil dele med meg?????+ Snodig om jeg er den eneste Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Mitt drar lett over 400nmhz på core uten økt volt. 9700 mod er ikke utført da kortet er av typen med ny pcb, altså ikke modbart. Lenke til kommentar
DarkMan Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 hvor mye klarer du på minnet da? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 hvor mye klarer du på minnet da? Driver nå med en del fiksing i pcen og skal reinnstalere den. Har faktisk aldri pushet minnet noe, men skal gi deg tilbakemelding når jeg har gjort det. Om du gidder å sende meg en pm som sier at du ønsker det skal jeg iallfall klare å huske det. Mvh Kjetil Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Forresten: Hvorfor har webshoppene sluttet å selge Radeon 9500pro? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Har nå klokket kortet opp til 303/303, vet ikke om dette er bra eller dårlig Evt. hvilket program bruker du for å klokke? Derfor har det vært fint med litt info. fra andre med samme kort. Ellers så kjører jeg omega driverene med 9700 hacken, er disse de beste eller finnes det andre muligheter? Klokket mitt til 300300, mer enn det tålte ikk kortet. Fikk problemer med grafikken i GTA:Vice City. Til gjengjeld har jeg et modbart kort hvor jeg benytter meg av Ati Catalyst 3,5- driveren med modifisering @9800. Funker fett. MEN er det noen som vet om kortet kan moddes med de nye catalyst-driverne fra Ati? Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå