TeMA Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Skal bytte ut mitt nvidia GeForce 2 MX kort :smile: med et ATi Radeon kort. Er det noe spesielt man skal ta hensyn til med tanke på gjeldene drivere? Ønsker færrest mulig problemer. Avinstaller detonator driverne, slå av maskinen bytte kort og installere Radeon drivere. Har ikke lyst til å installere Windows XP på nytt riktig enda. Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 bra valg :wink: (tenkte på bytte) skal vel ikke vere mer avansert en det nei...kan hende du må skifte på agp-instillinge, men det bleier å justere seg automatisk. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 anbefaler deg å slette windows å legge inn alt på nytt. jeg byttet som deg og spill/3dmark etc gikk mye tregere enn det skulle da jeg bare fjærnet driverne å installerte kortet. men etter formatering ble det som det skulle... Lenke til kommentar
MuD Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 godt gjort med og bytte fra nVIDIA til ATI kordan ATI kort har du tenkt å bytte til??? :o Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 anbefaler deg å slette windows å legge inn alt på nytt. jeg byttet som deg og spill/3dmark etc gikk mye tregere enn det skulle da jeg bare fjærnet driverne å installerte kortet. men etter formatering ble det som det skulle... Ja enig en clean install er som regel best:-) Blir kvitt mye dritt som treger maskinen + at du får riktig instillinger av drivere med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå