Dore123m Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 ... Hm, okei greit. Jeg ser at dette kan fungere, men det kommer sikkert flere tilfeller der folk blir kastet rundt om overalt fordi de var bare så irriterende god. Eller ekstremt uheldig. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Du kjenner til at dette systemet har vært i bruk på xbox live siden den orginale xboxen? Hvor mange har du hørt om som har klaget på det? http://support.xbox.com/nb-NO/xbox-live/account-banning-and-player-feedback/submit-player-review Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Du kjenner til at dette systemet har vært i bruk på xbox live siden den orginale xboxen? Hvor mange har du hørt om som har klaget på det? http://support.xbox....t-player-review Så du kan sende inn en klage fordi en stakkarslig fyr ikke er kjent med spillet, og du mener han ødelegger? Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Microsoft gjør det vel generellt surt for spillere nå til dags? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Så du kan sende inn en klage fordi en stakkarslig fyr ikke er kjent med spillet, og du mener han ødelegger? Ja, det kan du. Men hvis f.eks. jeg hadde sendt inn en klage som det hadde den nok ikke blitt tatt hensyn til da jeg ikke har merket meg selv som en pro spiller. Se zone på gamercard, det er 4 soner recreational, pro, family og underground. Men derimot hvis du har merket deg selv som en pro spiller blir du satt sammen med andre som merket seg som pro spillere, og det er spillere som ønsker å spille med andre som spiller for å bli så bra som mulig. Hvis microsoft ser at flere folk rapporterer deg som kunnskapsløs om spillet over tid vil du da kansje bli tvangsoverført til underground, for du hører ikke hjemme i pro hvis du ikke har kunnskap om spillet. Underground er zonen hvor du eventuelt blir tvangsflyttet hvis du blir vurdert av dine medspillere som å ikke følge den sosiale koden i de andre zonene, dette er zonen hvor du treffer de verste spillerene med tanke på oppførsel. Med mindre du blir tvangsoverført til underground zonen kan du fritt endre zonen du ønsker å spille i avhengig av humør eller spillet. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er vel dette som må til i dårlige spill som ikke har lobby, voting system etc.. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Dette er jo utelukkende en bra ting. Nå er det bare opp til spillere å vise seg ansvaret verdig, men at man i det hele tatt trenger en slik ordning er vel et tegn på at de fleste ikke er det. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Takk gud for at eg ikkje skal ha xbone, spelar heller med sinte og uhøflege personar enn med sykkel hjelm og bobleplast barn. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Microsoft gjør det vel generellt surt for spillere nå til dags? På hvilken måte? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Lost cause. Eneste fiksen på dette er å få folk i sirkler, altså bare spille med kompiser. Og deretter ta inn en og en inn i sirkelen, årsaken er at kjemien passer ikke alltid, og blander du og leker for mye, så vil det til slutt si pang. Andre fordelen er at du vet hva du får, for mange herrens år siden når jeg spillte WoW, så sluttet jeg med random grupper, årsak? 1/10 var direkte søppelgrupper og mye bortkastet tid, jeg orket ikke å bruke en hel kveld på finne en bra blant skrotet, så jeg byttet system til folk jeg kjente. Resultatet? 9/10 var innertiere mens de som gikk på trynet var som oftest grunnet saker og ting som skjedde i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 En verden hvor alle er blide og passive. Og nåde den som viser litt følelse og sinne i ny og ne og uttrykker sine meninger. I see where this is going 1 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Må sile bort alle britiske unger da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå