Knut S Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 så stor har jeg blitt på en måned 2 versjoner Disse bildene er tatt av canadagåsungen med ett mellomrom på 1 måned og en dag. Forøvrig er nå familien bare på 3 unger, tror de var 5. Kanskje er dette siste bildet jeg legger ut om canadagåsen for denne sesongen. Finne noen nye motiver å dele her istedet Se bildet Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Utrolig bra at du ser skjønnheten i disse vakre Kanadagjessene spesielt når de er unge . Flotte bilder, også de fra forrige serie . Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for koselig kommentar Terje. Ja jeg ser absolutt skjønnheten i disse, men er vel ikke så mye dyr jeg ikke syns godt om da Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 De var skikkelig søte! Vil du virkelig stoppe nå? Begynner de ikke å kjenne deg, og du kan komme skikkelig tett innpå, velge vinkler og avstand og alt som du ønsker etter hvert? Tror jeg ser at du er godt innpå her Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk Jentungen. Ja de er virkelige søte. Vel stoppe og stoppe, blir vel noen bilder forsatt men tenkte jeg kanskje skulle prøve å dele noe annet med dere også. Men vi får se, kan jo hende fristelsen blir for stor Lenke til kommentar
Hans Olav Beck Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Flott bilde. Artig å følge livets gang, og å fange det på minnebrikka. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Takk for det Hans Olav. Ja det er spennende og fint å få følge livets gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg