Gå til innhold

Eskil Pedersen - noe mer enn en uspiselig drittunge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selge sjelen sin? Er det din definisjon på et politisk samarbeid? Dem må få lov til å diskutere det uten at du skal stemple dem nord og ned, skal Arbeiderpartiet skifte navn til bondesosialitiskearbeidere da? Herregud kor lavmål

 

Ja, hvorfor ikke siden de danser etter Sps pipe når det gjelder ost- og kjøtt-tollen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!!

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!!

Tja, jeg tror 30 er en vanlig "pensjonsalder" for ungdomspartiledere. Unge Høyres to forrige var 29 og 30 når de ble avløst. Unge Venstres forrige 29. FrPU 29.

 

Sånn er politikken, det tar tid å komme til topps, og så skal man jo få holde på noen år.

 

Det kommer jo også litt an på hvor trangt om plassen det er i moderpartiet...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg synes at det er noe merkelig at en fyr på snart 30 år, kan være leder av et ungdomsparti?! Jaja, man er ikke mye ungdom når man er nær 30 år, da er man faktisk voksen!!

 

So what? Det finnes gamlinger også i andre ungdomspartier.

 

Nice :p

 

Eller: "Sånn gjorde jeg for å komme til denne stillingen i AuF" seie Pedersen mens podiumet gynger fram og tilbake.

 

Uff, da. Skjedde dette også i et privat videoovervåket baderom? Nei, unnskyld! Feil parti.

Lenke til kommentar

Kjenner igjen dette fra debatter på videregående rundt forrige valg. Husker klart at ungdomspartiene på venstresiden kun fokuserte på å slenge dritt til de andre partiene (her spesielt FRP), imens høyresiden heller fokuserte på å engasjere ungdommen med sine mål og ideer.

Lite som har endret seg på fire år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

(og kanskje verdens første?) homofile statsminister eller statsleder ...

Da er de for sent ute. Både Belgia og Island har åpent homofile statsministere. Antagelig er det noen som ikke sier det høyt i tillegg...

 

Og så var jo PK Foss vikar for Bondevik for ti år siden. Det gikk bra det også.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9871234

Hvem er det du vil verve medlemmer for? Jeg håper du er mann / kvinne til å svare på det.

 

Nå har det annonyme medlemmet fjernet det usmakelige bildet.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...