Gå til innhold

Eskil Pedersen - noe mer enn en uspiselig drittunge?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Når Høyre og FRP hele tiden kritiserer AP, så må da han få lov å også kritiserer dem?

 

Ser ikke helt problemet.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når Høyre og FRP hele tiden kritiserer AP, så må da han få lov å også kritiserer dem?

 

Ser ikke helt problemet.

Eskil Pedersen burde kanskje begynne å framsnakke sin egen politikk, i stedet for å bare bruke tiden på å snakke ned andres. Politikken til AUF er i korte trekk å være redd for Høyre og Frp. Uhu, bøøø.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Det spør du meg? Jeg har ikke sagt at kvinner vil bli mer diskriminert enn vanlig om de borgerlige i makten. Kjønnsdiskrimineringen vil nok fortsette på samme måte som i dag. Men diskriminering mot enkelte minoriteter, derimot, har jeg mine tvil at de vil gå ned etter regjeringsskifte med tanke på at vil få anti-multikulturalister sittende i regjering.

 

Du skreiv at det han sa om dei borgerlige var ikkje langt fra sannheten. Så da fant eg fram noko som ikkje var sant i det heile tatt. Det er også ein diskusjon om nokon faktisk blir diskriminert noko meir enn andre i dette samfunnet, og godt er det. Og dette kjem nok ikkje til å forandre seg med ein ny regjering, det er det einigheit om.

Lenke til kommentar

 

 

Hva annet skal jeg kalle dem? Når H er villig til å selge sjelen sin kun for å tekkes Frp, kan de to partiene like godt slås sammen.

 

Selge sjelen sin? Er det din definisjon på et politisk samarbeid? Dem må få lov til å diskutere det uten at du skal stemple dem nord og ned, skal Arbeiderpartiet skifte navn til bondesosialitiskearbeidere da? Herregud kor lavmål

Lenke til kommentar

 

 

Du skreiv at det han sa om dei borgerlige var ikkje langt fra sannheten. Så da fant eg fram noko som ikkje var sant i det heile tatt. Det er også ein diskusjon om nokon faktisk blir diskriminert noko meir enn andre i dette samfunnet, og godt er det. Og dette kjem nok ikkje til å forandre seg med ein ny regjering, det er det einigheit om.

 

Jeg tror Rune Øygard jr trakl seg stille tilbake når han såg han ikke hadde noe å fare med.

 

Oi så gøy det er å diskutere usaklig, jøss dette kunne jeg ikke ha spart meg, neida schempe schempe gøy

Lenke til kommentar
Det har i fra AUF sin side blitt talt mye om ytringsfrihet og at alle skal få komme med sin mening er viktig,  men da burde dem faktisk også respektere nesten 50% av norges befolkning sin mening også.

afp000553606-QONlfFUlqk.jpg

 

Det er vel intet som tilsier at politikere trenger hverken å respektere andre eller å si sannheten?

 

Syns det er like greit, for da blir det klart for alle hva slags folk dette er.

Lenke til kommentar

Pedersen vekker ingen sterke følelser hos meg, men det er noe tilbakelent og ustudert over ham som gjør at man lettere ser fyren for seg i en kameratgjeng og på en barkrakk enn på Stortinget. Når han kommer med denne Ringenes Herre-uttalelsene virker det som om det var noe han kom på der og da og ikke tenkte videre over implikasjonene og problemene ved å ta Tolkiens verden til inntekt for AP.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Og så idiotisk er borgerlig politikk:

 

http://www.diskusjon...post&p=20719612

 

Nå kan jo studenten fra Bergen bruket tiden til noe produktivt og vise at jeg tar feil i den tråden generelt og i posten spesielt.

 

Taushet eller svada tolkes som at du ikke greier det. Det er det samme som stryk.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...