Gå til innhold

CS og Half Life

Anbefalte innlegg

Off-topic og IKKE ment som Flaming: (Selv om jeg vet jeg sikkert får drit for dette innlegget..)

Det ble opprettet en offesiellt CS-Tråd på forumet pga at det var så ufatterlig mange som startet Tråder om CS. For meg, som ikke spiller CS og heller aldri har gjort det til noen særlig grad, var dette helt fantastisk. Det var nesten så jeg ble provosert over at folk hver dag skulle starte nye tråder om CS, og innholdet var alltid det samme etter 5 poster:

"CS SUUUGER!"

etterfulg av:

"CS RUUUUULER!" osv. frem og tilbake. Helt tåpelig..

Men så kom CS 1.6, og noen lyse hoder fant ut at det ikke var CS... Det var CS 1.6 og det ble opprettet en halv million tråder om dette. Som følge av det tok så Moderatorene her og omdøpte CS-tråden til CWS 1.6. Hva hva skjer???

Oj: ALLE som ikke har oppgradert ennå oppretter da nye tråder i forumet igjen. Det her er for meg HELT utrolig ass!!! Går det ikke ann på noen som helst måte å kunne gå inn på "Generall Diskusjon" eller Hjelp på gamer forumet uten å måtte sttøte på 3-5 tråder om CS?!? Og hva er grunnen til dette??

Den offesielle tråden er der for å brukes.. Kanskje til og med når man vil ha hjelp?!?

Det var bare det jeg ville ha svar på.. som sagt ikke kritikk mot denne tråden direkte, bare alle dere brukere der ute gennerellt :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var mye lesestoff det der Corduroy, gj!

Personlig synes jeg: De som hater CS og kommer inn for å whine om at BF er bedre, har ingenting å gjøre her. Trådstarter spurte ikke hvilket spill som var best.

Til de som skal spille nå: GL HF!

- Følte bare for det... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...