Gå til innhold

CS og Half Life

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

mulig at beta 0.1 kom ut i 99, men spilte det HELT fra starten, og jeg mener å huske at det var før 99. jeg tror jeg spilte det før jula 98 (vi leide en barnehage og det var kalt som f**n.)

det må da være værre å kalle valve for velvet enn å si navnet på gdu feil?? :D

Lenke til kommentar
hva er pointet med å få faste bevis på når spillet kom ut? Det er eldgammelt uansett. skjønner ikke at folk spiller det når spill som bf er på markede :wink:

Har dette noe med saken å gjøre?

Uansett litt off topic: Alle har ikke samme smak som deg!

Har personlig aldri prøvd BF, og tviler på at jeg noen gang kommer til å prøve det.

Finnes viktigere ting enn å spille BF hele dagen!

Lenke til kommentar
hva er pointet med å få faste bevis på når spillet kom ut? Det er eldgammelt uansett. skjønner ikke at folk spiller det når spill som bf er på markede :wink:

Så enig så enig. Stort sett bare idioter eller fjortiser som ikke har råd til å spille BF som spiller CS. Noe mer tåpelig spill skal man lete lenge etter.

Det er nu uansett drittgamle spill som burde vært forbudt :-)

Lenke til kommentar

En som ikke har forstått det helt. Det er ikke bare graffikk som har noe å si for kvalitet på et spill. Spillte igjennom Unreal 2 på 4 timer...Flott graffikk, men drittdårlig gameplay.

Jeg spiller Fallout 2 som kom i '98 tror jeg. Dårlig graffikk, men vanvittig god gameplay. Kan spille på det i årevis. Og, nei, det er ikke MP heller.

Lenke til kommentar

En som ikke har forstått det helt. Det er ikke bare graffikk som har noe å si for kvalitet på et spill. Spillte igjennom Unreal 2 på 4 timer...Flott graffikk, men drittdårlig gameplay.

Jeg spiller Fallout 2 som kom i '98 tror jeg. Dårlig graffikk, men vanvittig god gameplay. Kan spille på det i årevis. Og, nei, det er ikke MP heller.

Man blir rimelig lei av de_dust etter 1000 ganger, og BF har du mye bedre gameplay. Tross alt så er det jo spillerene som lager opplevelsen på slike MP spill. Og det er liksom ikke noe morsomt å spille mot en 12 åring med aimboot i CS.

Lenke til kommentar

overLoad:

de_dust er et n00b-map, det er 2easy å eie der.

Men er vel vanskelig å lage et spill alle skal like? Alt sammen har med smak og behag. Og må si meg enig at man blir lei CS til tider, det samme gamle, ikke noe nytt...

Men har dette noe med når HL og CS kom ut da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...