Aerow Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Blir spennende å se hvor bra dette vil fungere i praksis. Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bare de ikke gjør noe med hotkeyene så er jo dette fint. Mac sine hotkeys er jo bare ræl til sammenligning, og Apple synes det er helt greit at jeg skal ta en pause i skrivingen for å gjøre en gesture istedenfor... Lenke til kommentar
RaaneHolmg Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg vil ha tilbake den knotten på tastaturet som fungerer som mus .Er det for mye å be om? Knapt annet enn Lenovo som har den.Seriøst? Mest upresise driten jeg noen gang har vært borti. Den er vel en vanesak som fungerer når du er vant til den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg vil ha tilbake den knotten på tastaturet som fungerer som mus . Er det for mye å be om? Knapt annet enn Lenovo som har den. Har sett det på både Dell, lenovo og HP maskiner. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Deg om det. Kroppskoordinasjon er noe dritt. Jeg er mer effektiv med klitten enn museplate pga. både nærhet til tastaturet og uendelig muse-rekkevidde uten avbrudd. Snakker du om din egen kroppkoordinasjon? Mus er den mest presise og raskeste måten å navigere vi har på en datamskin i dag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Snakker du om din egen kroppkoordinasjon? Mus er den mest presise og raskeste måten å navigere vi har på en datamskin i dag. Mus er naturligvis bedre enn alternativene når jeg sitter på et skrivebord, men på tur må jeg ha et alternativ som er integrert i maskinen. Da er jeg mer effektiv med trackpoint enn touchpad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå