Crusader* Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Når jeg skal softmodde mitt Sapphire Radeon 9500 hvilke drivere burde jeg bruke ? Gi gjerne link. Er ikke så inn i dette lenger Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 er det ikke kun 9500pro som kan softmoddes da? Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 nei, har modda kortet mitt en gang før, men det er lenge siden. Bare lurte på hva slags drivere jeg burde bruke nå. Husker det var noe sånn at jeg måtte bruke noen eldre drivere for å modde det da eller no. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 vel, jeg vet at Omega sine drivere er optimalisert for modda ATi kort. Ta en titt her -> www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 brukte catalyst ettelleranna sist. kan prøve disse og da =) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 ja, det er catalyst 3.7 drivere som er optimalisert for softmodda kort, jeg bruker også disse driverne, ¨selv om jeg ikke har modda noe som helst. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Bruk de nyeste ATi driverene, Catalyst 3.7. Disse er ikke laget for modding, ATi lager ikke drivere med tanke på dette. Hvorfor i granskauen skulle de gidde det? Selve moddingen må du gjøre med et annet program, f.eks RivaTuner. Det er kanskje mulig å finne hackede driverversjoner rundtomkring. Det er likevel tryggest å gjøre det selv. 9500pro kort kan ikke moddes, og kun noen få 9500 kort kan. NB: hvis du har et av de nye Sapphire 9500 kortene, der de fire minnebrikkene står på rekke, så er minnet 128bit og det er ikke noe å gjøre med heller. Du isåfall neppe få noen ytelsesøkning. Du kan likevel få kjørt softmoddingen, den vil bare ikke ha noen effekt, eller i beste fall gi deg et 9500pro kort. Mange som har misforstått den biten der... Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Ja, har brukt Rivatuner og ja har det riktige kortet. Har jo sagt jeg har gjort det en gang før, spurte bare etter hva slags drivere jeg burde bruke nå Lenke til kommentar
corcky Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, har brukt Rivatuner og ja har det riktige kortet.Har jo sagt jeg har gjort det en gang før, spurte bare etter hva slags drivere jeg burde bruke nå Bruk den du vil. Lenke til kommentar
SAGE Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker de siste, altså 3.7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå