Gå til innhold

Oc, vann, kondens og NW 1.8Ghz

bensin16

Anbefalte innlegg

Hva gjør man for å få, og for å unngå kondens?

Det vil vel ikke bli kondens ved å bruke the genesis vannkjølings sett til å kjøle P4 1.8Ghz? vil den tåle det?

Hva bør jeg gjøre når jeg monterer opp vannkjølinga?

Har hørt man bør bruke silicon, hva brukes den til? bør man ha det? Fortell litt nå :>

--

Skal bruke the genesis vannkjølings sett til å kjøle ned P4 nw 1.8Ghz, hdd, gfx og hk chipset!

Ikke åpne mail uten tekst, med kun en fil i, det er det siste jeg skulle gjort i dag! :>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

bensin16 skrev (2002-02-14 19:32):

Hva gjør man for å få, og for å unngå kondens?

Det vil vel ikke bli kondens ved å bruke the genesis vannkjølings sett til å kjøle P4 1.8Ghz? vil den tåle det?

Hva bør jeg gjøre når jeg monterer opp vannkjølinga?

Har hørt man bør bruke silicon, hva brukes den til? bør man ha det? Fortell litt nå :>

--

Skal bruke the genesis vannkjølings sett til å kjøle ned P4 nw 1.8Ghz, hdd, gfx og hk chipset!

Ikke åpne mail uten tekst, med kun en fil i, det er det siste jeg skulle gjort i dag! :>

Du kan jo snuse litt rundt på http://www.nordichardware.com å se der :smile: Står en del bra artkler osv om peltier og isolering.

Jeg er rimelig sikker på at det blir kondens på peltier elementet hvis du ikke isolerer godt. Men en annen ting, peltier på p4 er du helt sprø eller, det kan jo føre til enda mere extrem oc en det som har blitt vanlig med nw, det betyr at alle dine amd venner blir lei seg...

Lenke til kommentar

Jeg skal lage isklump av min pc .. og samtidig colaboks kjøler .. vare setter boxa på cpu blokka så er den iskald på 5 sec :grin:

Go Genesis 156w peltier makt + gpu/chipset/ 2280 liter/time pumpe.. 2x 120 mm gode vifter på radiator, and we're set to go .. antarctis here we cum :grin:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du får ikke så kraftig felier element at det kjøler ned En colaboks på 5sek.

Da må du forandre colaboksen litt siden det er veldig lite av arealet som er nærme pelter elementet.

Kanskje du kan lage en spesiell holder som du har tatt litt as utapå.

Vet ikke jeg , men hvis du fpr det til så må du poste svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...