M@stRmind Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Jeg har kjøpt et Asus A7V266 kort som jeg skal bytte pga en feil i det. Jeg har sett på Abit KG7-RAID, MSI K7T-266 PRO2-RU, EPoX EP-8KHA. Jeg klarer ikke å bestemme meg og tenger råd fra erfarne personer. Jeg vil ha et stabilt og raskt kort som egner seg godt til oveklokking. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 Epox kortet er vel kt266a, om jeg husser rekti ? Det er vel rimelig overlegent (ikke erfaring med kvaliteten deres) Forøvrig : http://www.anandtech.com/ Lenke til kommentar
apollo_84 Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 kan ikke garantere for kvaliteten, men Epox kortet er det som har best rykte når det gjelder stabilitet og overklokkingsmuligheter. dermed er vel kvaliteten ganske god kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 18. oktober 2001 Del Skrevet 18. oktober 2001 MSI K7T266 Pro2-RU! Hi-Speed USB, SmartKey etc etc... funksjonalitetsmessig langt over EPoX. Lenke til kommentar
Cthulhu Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Ifølge denne testen: http://accelenation.com/?doc=88&page=2 er MSI sitt kort raskere enn Epox'. Og så lekker rødfarge da gitt! :smile: Hardcore Epox-fans vil nok fremdeles holde 8KHA+ som sin favoritt likevel, pga. overklokkbarhet og rykte for stabilitet (foruten at det er mindre som kan gå i stykker siden det ikke har noe "ekstrautstyr"). Jeg har ingen personlig erfaring med hverken MSI eller Epox hovedkort, men det ser ut som det går i favør av MSI - om ikke annet pga. den lekre fargen, hehe. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Bare for å si det så har også MSI kortet VIA266A brikkesettet i tillegg til masse ekstra funksjoner, ikke minst USB 2.0, RAID osv. Full oversikt over funksjoner og innhold hos Komplett.no. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå