Gå til innhold

Er Samsung 65F8005 virkelig verdt pengene?

Anbefalte innlegg

Vi har nettopp flyttet inn en ny leilighet og vurderer sterkt en ny tv. Jeg føler at vi burde ha en 65 tommer men usikker på hva jeg skal kjøpe. Har sett en del på samsung sin nye toppmodell, men denne er ekstremt dyr.

Jeg har ikke vært så aktiv i tv miljøet som jeg kanskje burde og spør derfor heller her på forumet hvor det sikkert er en del mer kompetanse.

Kan man forvente 4k eller oled tv-er til en ok pris (samme pris/kvalitet/størrelse som 65F8005 for eks) i løpet av året/neste år?

Er F8005 serien virkelig verdt pengene?

Tven kommer hovedsaklig til å bli brukt til filmer/tv serier, men også kanskje litt PS3/PS4 spilling etterhvert også. Det kommer også en del lys inn i stuen og tror derfor vi nesten må ha led.

Takker for hjelp på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ikke kan kontrollere mengden lys som kommer inn i stua på noen måte (persienner, lameller, (rulle)-gardin, så kan det være ett godt alternativ med LED, men til film/TV-serier så er det slik at Plasma gir mer for pengene (spesielt i prisklassen under 15.000,-)

Når det er sagt, så valgte jeg LED selv, rett og slett pga design (Philips AmbiLight <3)

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Jeg synes samsung sine TVer får litt ufortjent mye oppmersomhet. Ja, det er utvilsomt en god TV, men åpne også øynene for andre merker som faktisk leverer både like bra og bedre kvalitet til både samme og rimeligere pris.

Lenke til kommentar

Vi har nettopp flyttet inn en ny leilighet og vurderer sterkt en ny tv. Jeg føler at vi burde ha en 65 tommer men usikker på hva jeg skal kjøpe. Har sett en del på samsung sin nye toppmodell, men denne er ekstremt dyr.

Jeg har ikke vært så aktiv i tv miljøet som jeg kanskje burde og spør derfor heller her på forumet hvor det sikkert er en del mer kompetanse.

Kan man forvente 4k eller oled tv-er til en ok pris (samme pris/kvalitet/størrelse som 65F8005 for eks) i løpet av året/neste år?

Er F8005 serien virkelig verdt pengene?

Tven kommer hovedsaklig til å bli brukt til filmer/tv serier, men også kanskje litt PS3/PS4 spilling etterhvert også. Det kommer også en del lys inn i stuen og tror derfor vi nesten må ha led.

Takker for hjelp på forhånd.

Spørs hva du mener med ok pris men siden du synes 65" til Samsung er dyr så vil jeg garantere deg at svaret er nei.

Vil tippe en en 55" OLED vil ligge på 50-60 000 kr når den kommer mens en 65" vil ligge på 80-100 000 kr om de i det hele tatt blir produsert.

Kjøper man en TV i dag vil man nok kunne ha den i en god del år før OLED blir vanlig å får edruelige priser.

Har du sett på Sharp sine store TV-er, de skal ha en fin 70" til 30 000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...